Intrebari frecvente
Suntem brokerul de retail #1 din Romania*. TradeVille ofera o singura platforma de tranzactionare pentru BVB si instrumentele internationale. Piata de capital evolueaza, mentalitatea investitorilor la fel, tocmai de aceea resursele TradeVille au fost si vor fi intotdeauna directionate catre inovatie, pentru a va asigura cea mai buna experienta investitionala posibila. Citeste mai multe despre noi aici.
* Top activitate intermediari sedinta curenta, dupa nr tranzactii @ bvb.ro
Am listat mai jos pasii pe care trebuie sa ii urmati pentru a deschide un cont de tranzactionare:
- Accesati butonul “Deschide cont” si completati toate campurile solicitate.
- Incarcati documentele solicitate.
- Daca datele si setul de documente sunt complete, va vom trimite un email de activare cu titlul "Activare servicii TradeVille". Acest e-mail conține: utilizatorul ales la deschiderea de cont si codul dumneavoastra de client cu care va veti putea autentifica in aplicatie.
De asemenea, pentru a crea o experienta mai placuta si rapida pentru dumneavostra, lucram intens pentru a imbunatati timpul de deschidere al unui cont. Va vom tine la curent cu progresul nostru.
TradeVille nu va impune sa tranzactionati dupa deschiderea de cont si nu percepe taxa de deschidere cont sau de administrare a contului. De asemenea, exista si varianta de a crea un cont demo care ajuta la familiarizarea cu aplicatiile noastre. Contul demo nu implica niciun castig sau pierdere. Pentru informatii suplimentare, puteti accesa sectiunile "Tranzactionare online prin TradeVille" si "Tranzactionare actiuni internationale la BVB".
TradeVille ofera un singur cont de tranzactionare pentru toate pietele: Romania, Europa, SUA si Canada. Aveti acces la:
- Instrumentele listate pe Bursa de Valori Bucuresti: actiuni, obligatiuni corporative, unitati de fond, titluri de stat, produse structurate;
- Actiuni si ETFuri* listate pe bursele internationale din: Austria, Belgia, Franta, Germania, Italia, Irlanda, Luxemburg, Olanda, Portugalia, Spania, Polonia, Marea Britanie, Suedia, SUA, Canada.
*actiunile si ETF-urile pentru care se pot introduce ordine sunt puse la dispozitie prin platforma de tranzactionare TradeVille
La sfarsitul urmatoarei zile lucratoare (cel tarziu) veti avea contul deschis. Va vom trimite un e-mail de confirmare privind activarea contului de tranzactionare. In cazul in care vom avea nevoie de informatii suplimentare sau in situatii execeptionale, veti primi un mail referitor la informatiile necesare pentru finalizarea deschiderii contului de tranzactionare.
De asemenea, pentru a crea o experienta si mai placuta si rapida pentru dumneavostra, lucram intens pentru a imbunatati timpul de deschidere al unui cont.
Verificati in platforma de tranzactionare – cel mai probabil contul dumneavoastra este deja activ! Daca nu, pentru a-l activa este suficient sa ne anuntati: pe chat, direct din platforma, telefonic la numarul 021-318.75.55 sau pe email la [email protected].
Acest lucru se poate realiza in cativa pasi, cu minim efort din partea dumneavoastra. Obtineti extrasul de portofoliu de la brokerul dumneavoastra, apoi va deschideti online un cont de tranzactionare la TradeVille, iar noi ne ocupam de restul. Tot ce trebuie sa faceti este sa ne spuneti ca doriti sa va mutati detinerile.
Cel mai rapid este sa alimentati contul prin transfer bancar: completati din internet banking un ordin de plata catre unul din conturile noastre bancare de clienti. Transferurile cele mai rapide se efectueaza in cadrul aceleiasi banci (transferuri intrabancare).
Alimentarea este realizată instant între conturile LibraBank și în maxim 1 oră* pentru transferurile intrabancare în cadrul altor bănci. Schimburile valutare sunt efectuate până în ora 16:00.
După efectuarea unei plăți, ne puteți trimite OP-ul pentru a monitoriza alimentarea.
Este important ca alimentarea să provină dintr-un cont înregistrat în relatia cu TradeVille. Asigurați-vă că ați completat corect IBAN-ul contului la momentul nregistrarii contului bancar.
Contul poate fi alimentat numai de către titularul contului de tranzacționare. În cazul unei alimentări efectuate de o terță persoană, banii vor fi returnați.
*Uneori, pot exista situații în care alimentarea contului dumneavoastră de tranzacționare să necesite timp suplimentar din cauza unor factori externi.
Beneficiar: TradeVille S.A.
C.I.F.: RO 8694021
Explicatia platii: alimentare BVB (cu mentiunea LEI sau EUR) sau alimentare cont INTL (cu mentiunea USD sau EUR).
Transferați fondurile în conturi de monedă echivalentă cu cea de la TradeVille. Folosiți contul bancar în RON de la TradeVille pentru a transfera RON, contul în EUR pentru a trensfera euro sau contul în USD pentru a transfera dolari americani.
Durata transferurilor de bani depinde de banca/filiala implicate in transfer. Astfel, in cazul in care transferul se realizeaza intre conturi din cadrul aceleiasi banci, durata transferului este de maxim 1 zi lucratoare.
In cazul transferurilor interbancare interne (adica intre banci diferite din Romania), durata transferului este de maxim 2 zile lucratoare.
Dupa efectuarea unei plati, ne puteti trimite OP-ul pentru a monitoriza alimentarea.
Va autentificati in contul de tranzactionare, accesati sectiunea Transferuri, alegeti tipul de transfer "retragere bani" si apoi introduceti detaliile ordinului.
Este important de stiut ca nu puteti face retrageri decat catre conturile bancare pe care le-ati declarat in relatia cu noi si in care ati facut anterior o alimentare de bani. Pentru inregistrarea unui cont bancar nou in relatia cu noi, este suficient sa ne trimiteti pe email sau pe chat un extras de cont bancar si sa efectuati din acel cont bancar o alimentare a contului dumneavoastra de tranzactionare.
TradeVille nu percepe taxa in cazul retragerilor in RON sau EUR efectuate prin ordin de plata. Taxele percepute de bancile partenere pentru retrageri, alimentari sau schimburi valutare intervenite in cursul acestor operatiuni sunt suportate de client. Se pot aplica costuri, va recomandam sa accesati sectiunea Costuri
Accesati contul dumneavoastra de tranzactionare (pe platforma web sau aplicatia mobila), accesati pagina Transferuri si puteti face operatiunile dorite. Este important de mentionat ca transferurile se vor executa de luni pana vineri in intervalul orar 09:00 - 16:00.
Credem cu tarie ca piata de capital trebuie sa fie o experienta accesibila tuturor. TradeVille este in avangarda brokerilor romani, pentru ca am marsat dintotdeauna pe democratizarea accesului la tranzactionare.
Prin urmare, nu avem un plafon minim la deschiderea de cont - incepeti sa tranzactionati astazi cu brokerul de retail #1 din Romania* si bucurati-va de toate avantajele pe care vi le punem la dispozitie.
*Top activitate intermediari sedinta curenta, dupa nr tranzactii @ bvb.ro
Pentru a face o alimentare dintr-un cont bancar nou, acesta trebuie sa fie inregistrat in fisa ta de cont. Este suficient sa ne trimiteti un extras de cont bancar (pe mail la [email protected] sau chat) care sa contina datele dumneavoastra de identificare, adresa, valuta contului, iar noi vom inregistra noul cont bancar.
Pentru a face o retragere intr-un cont bancar nou, se aplica cele de mai sus, dar in mod suplimentar trebuie sa faceti anterior cererii de retragere, o alimentare a contului dumneavoastra de tranzactionare de minim 1 RON din noul cont bancar.
TradeVille nu percepe taxa in cazul retragerilor sau alimentarilor in RON sau EUR efectuate prin ordin de plata. Taxele percepute de bancile partenere pentru retrageri, alimentari sau schimburi valutare intervenite in cursul acestor operatiuni sunt suportate de client.
Va recomandam sa accesati sectiunea Costuri pentru mai multe informatii.
Anterior primei alimentari din aceste conturi, este nevoie să fi făcut cel puțin o alimentare dintr-un cont deschis la o institutie de credit (banca comerciala)
Trebuie ca dumneavoastră să fiți titularul de cont și să încărcați un extras de cont aferent acestuia.
Limita maxima a alimentarilor și retragerilor prin OrangeMoney/ MoneyCorp cumulate într-o perioada de 7 zile calendaristice este de 9.000 EUR (sau echivalentul USD sau RON la cursul de schimb BNR din data inițierii alimentarii).
În cazul în care limita este depasita, suma în exces este returnată și costurile percepute de către bănci sunt suportate de către client.
Pentru operativitate, este recomandabil să efectuați acest transfer către contul bancar Libra Bank.
Da. Puteti transfera RON catre unul din conturile bancare TradeVille si ulterior, va mutati banii intre conturile dumneavoastra de tranzactionare direct din platforma, accesand sectiunea Transferuri. Puteti transfera si direct EUR sau USD catre unul din conturile noastre bancare deschise in valuta respectiva.
- Comisioanele sunt cele indicate in pagina Costuri. Pentru detalii, va recomandam sa cititi Anexa de comisioane si taxe
- Comisioanele sunt cele indicate in pagina Costuri. Pentru detalii, va recomandam sa cititi Anexa de comisioane si taxe
- Comisioanele sunt cele indicate in pagina Costuri. Pentru detalii, va recomandam sa cititi Anexa de comisioane si taxe
- Comisioanele sunt cele indicate in pagina Costuri. Pentru detalii, va recomandam sa cititi Anexa de comisioane si taxe
Acest comision este aplicabil tranzactiilor ‘intra day’ efectuate pe piata interna, valoarea acestuia fiind indicata in pagina Comisioane.
Tranzactiile ‘intra day’ reprezinta cumparari si vanzari de volume egale cu instrumente financiare ale aceluiasi emitent, executate in aceeasi zi. Comisionul procentual de tranzactionare ‘intra day’, prevazut in sectiunea privind comisioanele pentru instrumente financiare, altele decat titluri de stat si obligatiuni, se aplica atat tranzactiei de cumparare, cat si tranzactiei de vanzare aferente. Ajustarea comisionului pentru fiecare dintre tranzactiile ‘intra day’ se face la finalul fiecarei zile. Comisionul ‘intra day’ nu se aplica tranzactiilor cu obligatiuni si titluri de stat.
- Comisioanele sunt cele indicate in pagina Costuri. Pentru detalii, va recomandam sa cititi Anexa de comisioane si taxe
Pentru informatii actualizate privind taxa de distribuire a dividendelor in contul clientului, va recomandam sa parcurgeti Anexa de comisioane si taxe.
TradeVille retine taxele Depozitarului Central sau, dupa caz, taxele percepute de Intermediarul Strain, aplicabile in cazul operatiunilor de registru si de procesare evenimente corporative.
Orice modificare a tarifelor si comisioanelor percepute de acestia poate duce implicit la modificarea costurilor dumneavoastra.
Nivelul tarifelor percepute de Depozitarul Central poate fi consultat in sectiunea "Tarife"
Platforma web accesibila pe www.TradeVille.ro prin care aveti acces la bursa locala si bursele internationale (click pe Log In pentru a accesa aplicatia dorita).
TradeVille mobile - aplicatie disponibila pe Android si iOS.
Pentru a va reseta parola, accesati link-ul de aici, introduceti username-ul, CNP-ul si adresa de email, iar la final o sa primiti un SMS cu codul de autentificare pe numarul de telefon inregistrat.
Daca nu ati setat o parola distincta, pentru confirmarea unui ordin trebuie sa introduceti parola cu care v-ati autentificat in contul de tranzactionare.
Toate informatiile privind o tranzactie sau o intrare/ iesire de bani sunt disponibile in pagina Activitate, disponibila atat in platforma web, care poate fi accesata din www.TradeVille.ro, cat si in cea de mobil (Android si iOS.)
Veti gasi toate detaliile legate de tranzactiile dumneavoastra: comisionul perceput, profiul marcat (in cazul ordinelor de vanzare) sau comisionul ASF (in cazul ordinelor de cumparare).
Indiferent ca sunteti autentificat in platforma web, care poate fi accesata din www.TradeVille.ro, cat si in cea de mobil (Android si iOS.), veti gasi o sectiune dedicata pentru Ordine. Pe langa vizualizarea ordinelor executate sau anulate, sunt disponibile aici si ordinele in asteptare. Tot ce trebuie sa faceti pentru a edita/ anula un ordin este sa selectati ID-ul acestuia. Ulterior, vi se va deschide o fereastra noua ce permite actualizarea cantitatii, respectiv a pretului lansat sau anularea acestuia.
Din punctul de vedere al valabilitatii ordinelor, se poate opta intre:
- "day" - reprezinta un ordin valabil pentru sedinta de tranzactionare din ziua respectiva.
- "open" - ordinul respectiv va fi valabil pana in momentul anularii acestuia de catre dumneavoastra.
- ”data” - in cazul in care doriti o alta valabilitate, aceasta se completeaza in formatul ll/zz/aa si va reprezenta ziua (inclusiv) pana la care ordinul ramane in piata (daca este o data in care piata este inchisa, programul cauta automat urmatoarea zi lucratoare).
Fiecare ordin lansat va fi confirmat prin parola de utilizator. Inaintea lansarii unui ordin de vanzare de actiuni, se verifica soldul de actiuni aflate in portofoliul la acea data, iar in cazul unui ordin de cumparare, se verifica soldul de bani disponibili in cont.
Ordinele pot fi clasificate in:
- "lansat": ordinul a fost acceptat si urmeaza sa fie preluat;
- "la exec.": ordinul este la tranzactionare in piata;
- "executat": ordinul respectiv a fost executat in totalitate;
- "expirat": ordinul nu mai este valabil.
Autentificarea in 2 pasi (2FA) este o functionalitate care imbunatateste securitatea contului dumneavoastra. Aceasta functionalitate introduce necesitatea a doua forme de identificare pentru a va putea autentifica in contul dvs: parola si un cod de securitate generat de aplicatia TradeVille pe care il veti primi pe telefonul dumneavoastra mobil (la care doar dumneavoastra aveti acces).
- La prima autentificare de pe un dispozitiv mobil nou:
-
La prima autentificare de pe un dispozitiv web nou:
- Accesati platforma web si introduceti datele de autentificare.
-
Platforma web genereaza un cod de autentificare:
- Daca exista un dispozitiv mobil principal asociat contului (daca ati avut cel putin o autentificare 2FA cu optiunea “retine dispozitiv” de pe un dispozitiv mobil), veti primi codul de autentificare prin notificare Push pe acel dispozitiv mobil, smartphone.
- daca nu aveti un dispozitiv mobil principal asociat contului (sunteti la prima autentificare 2FA), veti primi codul pe e-mail.
- Introduceti codul primit prin notificare Push si e-mail.
- Dupa ce ati introdus codul, autentificarea se face cu succes.
-
La o autentificare ulterioara de pe un dispozitiv web memorat prin bifa (o autentificare dupa o autentificare 2FA facuta cu succes in ultimele 30 de zile de pe dispozitivul web sau mobil).
- Accesati platforma web sau aplicatia mobila si introduceti userul si amprenta / parola.
- Sunteti autentificat cu succes in platforma web sau aplicatia mobile TradeVille (avand 2FA activat si dispozitivul memorat, al doilea pas ramanand doar introducerea parolei sau scanarea amprentei).
-
Mentiuni importante:
- Cat timp nu se apeleaza mecanismul de “stergere dispozitiv”, dispozitivul va fi memorat si va mai fi nevoie doar de al doilea factor pentru autentificare cu succes (parola pentru autentificare in platforma web, respectiv amprenta sau parola pentru autentificare in aplicatia mobile TradeVille pe smartphone).
- Codurile de autentificare au un timp maxim de valabilitate de 5 minute. Daca nu ati utilizat codul in cele 5 minute de valabilitate codul expira si nu mai poate fi folosit.
- Dupa un anumit prag de incercari succesive nereusite de autentificare cu un cod de autentificare, se aplica in continuare mecanismul de blocare a user-ului.
- Daca selectati metoda prin notificare, pasul urmator este sa va instalati aplicatia mobila TradeVille, si sa va autentificati in aplicatie (o veti face cu user, parola, si un cod suplimentar primit prin email). Ulterior, orice autentificare noua de pe un device web necunoscut va necesita confirmarea prin aplicatia mobila.
- Daca aveati deja aplicatia mobila instalata, ulterior activarii notificarii push, va trebui sa efectuati un logout si un login inapoi in aceasta (pentru ca device-ul mobil sa fie inregistrat pt notificarile push).
- Autentificarea biometrica este posibila exclusiv in aplicatia mobila, pe baza capabilitatilor si a optiunilor dispozitivului dvs (unele dispozitive au amprenta, altele au recunoastere faciala, unele au o zona dedicata unde amprenta este citita, altele au o astfel de zona chiar pe ecranul dispozitivului etc). Daca aceasta esueaza, erorile primite vin din sistemul dispozitivului dumneavoastra si nu pot fi configurate de catre TradeVille. Daca autentificarea a esuat sau a fost anulata, de regula autentificarea va putea fi reinitializata prin butonul „Biometric”.
- Din motive de siguranta, parola va fi solicitata la intervale de 30 de zile, autentificarea exclusiv biometrica fiind posibila doar intre aceste intervale. De asemenea, daca utilizatorul efectueaza un logout (Contul meu -> Logout), la prima logare parola va trebui reintrodusa, inainte de a putea face o autentificare biometrica. Parola astfel introdusa va fi valabila 30 de zile sau pana la urmatorul logout, interval in care veti putea accesa aplicatia prin autentificare biometrica.
- De asemenea, daca utilizatorul se autentifica pe un alt dispozitiv decat cel pentru care are activata autentificarea biometrica, dispozitivul care permitea autentificarea biometrica va fi delogat automat, astfel ca va fi necesara reintroducerea parolei la prima relogare pe acest dispozitiv, inainte de a putea utiliza din nou autentificarea biometrica. Aplicatia memoreaza ca device principal dispozitivul pe care veti activa autentificarea biometrica, chiar daca acesta a fost delogat ca urmare a utilizarii unui alt dispozitiv. In plus, daca contul dumneavoastra are activa optiunea 2FA prin Push, notificarea va fi trimisa pe device-ul principal, indiferent de dispozitivul pe care il utilizati la acel moment.