Joburi disponibile

Descrierea jobului
  • Căutăm un Java Full Stack Developer care să contribuie la partea critică din spatele platformelor noastre de tranzacționare. Tech stack-ul folosit de către noi este compus din React, NodeJS și T-SQL, dar dorim o schimbare a tehnologiei.
Responsabilități
  • Vei contribui la designul și arhitectura aplicațiilor CORE, cu scopul de a fi performante, scalabile și cu standarde înalte de calitate;
  • Vei colabora cu ceilalți membri ai echipei pentru implementarea acestora;
  • Vei fi una din persoanele tehnice de referință la care alți membri ai echipei de proiect vor veni pentru îndrumări atunci când au neclarități/dificultăți (proiectele noastre au în general 3-5 persoane tehnice);
  • În funcție de senioritate, poți coordona modul și etapele de implementare pentru diverse alte proiecte, din perspectivă tehnică;
  • Vei colabora cu alți developeri seniori în a stabili direcția tehnică/arhitectura produselor pe termen lung.
Că să ne poți ajută, trebuie să ai:
  • Cunoștințe și experiență în arhitectură cu microservicii;
  • Experiență anterioară semnificativă cu Java și JavaScript;
  • Experiență anterioară relevantă cu SQL (de preferat T-SQL);
  • Experiență anterioară de lucru în metodologia Scrum;
  • Abilități analitice pentru a soluționa cerințele de business într-un mod optim;
  • O atitudine bună de colaborare și abilitatea de a coordona o echipă/un proiect;
  • Quick learner. Dispus să înveți tehnologii noi. Atitudine proactivă.
Ce îți oferim?
  • Un mediu de lucru dinamic și o echipa de oameni prietenoși, la cea mai activă și inovatoare companie de brokeraj din România;
  • Tichete de masă în valoare de 35 lei/ zi lucrată;
  • Decont transport, în valoare de 100 lei/lună (pentru colegii care vin la birou);
  • Asigurare medicală privată;
  • Prime de sărbători (Crăciun, Paște);
  • Vouchere de vacanță;
  • Contribuție pensie facultativă;
  • Bonus anual în funcție de performanța companiei, cât și de cea individual.
  • Buget alocat pentru activități de socializare cu colegii de echipă + evenimente/ activități la nivel de companie;
  • Snack-uri și fructe la birou;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei.
Modalitatea de selecție:

Dacă te-am făcut interesat, ne-ar face plăcere să ne trimiți câteva rânduri despre ține și un CV actualizat la adresa [email protected].

În cazul în care profilul tău este potrivit, te vom contacta cât de repede posibil.

Procesul de recrutare cu noi implică în principiu 3 etape:

  • Discuție de clarificare cu recruiter-ul nostru;
  • Parcurgerea unui test online de logică;
  • Interviu tehnic cu managerul departamentului IT.

Descrierea jobului
  • Căutăm un Fullstack .NET Developer care să contribuie la partea critică din spatele platformelor noastre de tranzacționare. Tech stack-ul de interes pentru această poziție este compus din .NET, C#, T-SQL
Responsabilități
  • Vei contribui la designul și arhitectura aplicațiilor, cu scopul de a fi performante, scalabile și cu standarde înalte de calitate;
  • Vei colabora cu ceilalți membri ai echipei pentru implementarea acestora;
  • Vei fi una din persoanele tehnice de referință la care alți membri ai echipei de proiect vor veni pentru îndrumări atunci când au neclarități/dificultăți (proiectele noastre au în general 3-5 persoane tehnice).;
  • În funcție de senioritate, poți coordona modul și etapele de implementare pentru diverse alte proiecte, din perspectivă tehnică;
  • Vei colabora cu alți developeri seniori în a stabili direcția tehnică/arhitectura produselor pe termen lung.
Că să ne poți ajută, trebuie să ai:
  • Cunoștințe și experiență solide în arhitectura .NET, respectiv experiență în arhitectura cu microservicii;
  • Experiență solidă cu tech stack-ul web oferit de către Microsoft: ASP.Net MVC, C#, Entity Framework, SQL Server etc;
  • Abilități analitice pentru a soluționa cerințele de business într-un mod optim;
  • O atitudine bună de colaborare, și abilitatea de a coordona o echipă/un proiect;
  • Quick learner. Dispus să înveți tehnologii noi. Atitudine proactivă;
Ce îți oferim?
  • Un mediu de lucru dinamic și o echipa de oameni prietenoși, la cea mai activă și inovatoare companie de brokeraj din România;
  • Tichete de masă în valoare de 35 lei/ zi lucrată;
  • Decont transport, în valoare de 100 lei/lună (pentru colegii care vin la birou);
  • Asigurare medicală privată;
  • Prime de sărbători (Crăciun, Paște);
  • Vouchere de vacanță;
  • Contribuție pensie facultativă;
  • Bonus anual în funcție de performanța companiei, cât și de cea individual.
  • Buget alocat pentru activități de socializare cu colegii de echipă + evenimente/ activități la nivel de companie;
  • Snack-uri și fructe la birou;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei.
Modalitatea de selecție:

Dacă te-am făcut interesat, ne-ar face plăcere să ne trimiți câteva rânduri despre ține și un CV actualizat la adresa [email protected].

În cazul în care profilul tău este potrivit, te vom contacta cât de repede posibil.

Procesul de recrutare cu noi implică în principiu 3 etape:

  • Discuție de clarificare cu recruiter-ul nostru;
  • Parcurgerea unui test online de logică;
  • Interviu tehnic cu managerul departamentului IT.

Descrierea jobului
  • Dacă ai experiență în dezvoltarea aplicațiilor web/web APIs folosind Javascript și NodeJS și ți se pare interesant să participi la construcția celor mai performante platforme de tranzacționare online din România, vino în echipa noastră de IT ca să dezvoltăm împreună
Responsabilități
  • Frond-end și Back-end pentru viitoarele platforme de tranzacționare;
  • Back-end în cadrul website-urilor;
  • Construcția de API-uri noi care să suporte noi procese de business, sau să le înlocuiască pe cele vechi (de ex: routing-ul ordinelor de tranzacționare, managementul cotațiilor de la burse românești și internaționale, implementarea fluxurilor de știri și a datelor financiare etc);
  • Dezvoltarea de noi funcționalități în cadrul platformelor existente (atât web, cât și mobile).
Că să ne poți ajută, trebuie să ai:
  • Cunoștințe și experiență practică de minim 3 ani în dezvoltarea aplicațiilor web:
    • atât Front-end: Javascript, JQuery. Alte frameworkuri (e.g. ReactJS) reprezintă un avantaj suplimentar;
    • cât și Back-end - NodeJS, Express;
  • Minimă experiență anterioară cu SQL (preferabil MS-SQL);
  • Abilități analitice pentru a soluționa cerințele de business într-un mod optim;
  • Un background educațional în zona de Automatică/Tehnologia Informației/Inginerie/Fizică/Matematică;
  • Quick learner. Dispus să înveți tehnologii noi. Atitudine proactivă.
Ce îți oferim?
  • Un mediu de lucru dinamic și o echipa de oameni prietenoși, la cea mai activă și inovatoare companie de brokeraj din România;
  • Tichete de masă în valoare de 35 lei/ zi lucrată;
  • Decont transport, în valoare de 100 lei/lună (pentru colegii care vin la birou);
  • Asigurare medicală privată;
  • Prime de sărbători (Crăciun, Paște);
  • Vouchere de vacanță;
  • Contribuție pensie facultativă;
  • Bonus anual în funcție de performanța companiei, cât și de cea individual.
  • Buget alocat pentru activități de socializare cu colegii de echipă + evenimente/ activități la nivel de companie;
  • Snack-uri și fructe la birou;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei.
Modalitatea de selecție:

Dacă te-am făcut interesat, ne-ar face plăcere să ne trimiți câteva rânduri despre ține și un CV actualizat la adresa [email protected].

În cazul în care profilul tău este potrivit, te vom contacta cât de repede posibil.

Procesul de recrutare cu noi implică în principiu 3 etape:

  • Discuție de clarificare cu recruiter-ul nostru;
  • Parcurgerea unui test online de logică;
  • Interviu tehnic cu managerul departamentului IT.

Descrierea jobului
  • Este o poziție de coordonare responsabilă cu supravegherea designului și usabilitatii produselor și serviciilor unei companii. Designer-ul UX are sarcina de a se asigura că experiența utilizatorului unui produs sau serviciu este intuitivă, captivantă și plăcută pentru utilizatorul final.
  • Designer-ul UX lucrează îndeaproape cu echipe interfuncționale, cum ar fi managerii de produs, developerii și marketerii, pentru a se asigura că experiența utilizatorului este perfectă și coerentă. Designer-ul UX acționează ca un avocat al utilizatorului final, asigurându-se că nevoile și dorințele acestuia sunt înțelese și încorporate în procesul de proiectare a produsului.
  • Designer-ul UX efectuează studii de piață, creează scenarii pentru clienții finali și creează documente de strategie și conținut. De asemenea, lucrează cu alte departamente (management al produsului, marketing, design, IT) pentru a se asigura că cerințele și nevoile clienților sunt luate în considerare și încorporate în produs, de la conceptualizare până la realizarea produsului.
Exemple de responsabilități:
  • Activ în procesul de dezvoltare, concentrându-se pe coerența designului, asigurând integritatea caracteristicilor și funcționalității, așa cum sunt stabilite în prototip/wireframe;
  • Definește și dezvoltă procesul UX;
  • Supraveghează liniile de stil și coerența designului vizual în interfața de utilizare, materialele promoționale și orice alte medii;
  • Asistă la crearea de materiale strategice și demonstrații pentru echipele interne și externe;
  • Conduce audituri interne pentru designul UI, direcția artistică și alte responsabilități UX/UI;
  • Prezintă concepte și idei managementului;
  • Creează roadmapuri pentru experiențe multidirecționale pentru developeri, UI/UX, clienți și alți utilizatori interni;
  • Creează wireframes sau prototipuri, modele conceptuale, fluxuri de usabilitate;
  • Cmunica eficient concepte, logici de UX și detalii de design;
  • Dovedește capacitatea de inovație;
  • Este expert în user testing și proiectarea de noi strategii în UCD (user-centered design)
Exemplu de cerințe Hard și Soft Skills
  • EDUCAȚIE
    • Master/Facultate de Design, Business Administration, Marketing, Finanțe, Economie, Inginerie
  • EXPERIENȚĂ
    • Minim 5 ani în poziția de UX
  • CERTIFICĂRI & CURSURI apreciate
    • PMP, SAFe, BCS.org, UXQB.org, CIM.co.uk, NIelsen Norman Group UX Certification, CXA de la Human Factors Internațional, UX Certificate de la Bentley University, Designlab UX Academy, Google UX Design Certificate
  • SOFTWARE
    • Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Dreamweaver, Visio, Fireworks, Office, UXPin, Balsamiq, Sketch, OmniGiraffe, Axure
  • SKILLS
    • FIGMA, SEO, Marketing, Visual Branding, Tehnică Tipografică
  • PORTOFOLIU
    • Rezultate, procese, UX, produse
Ce îți oferim?
  • Un mediu de lucru dinamic și o echipa de oameni prietenoși, la cea mai activă și inovatoare companie de brokeraj din România;
  • Tichete de masă în valoare de 35 lei/ zi lucrată;
  • Decont transport, în valoare de 100 lei/lună (pentru colegii care vin la birou);
  • Asigurare medicală privată;
  • Prime de sărbători (Crăciun, Paște);
  • Vouchere de vacanță;
  • Contribuție pensie facultativă;
  • Bonus anual în funcție de performanța companiei, cât și de cea individual.
  • Buget alocat pentru activități de socializare cu colegii de echipă + evenimente/ activități la nivel de companie;
  • Snack-uri și fructe la birou;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei.
Modalitatea de selecție:

Dacă te-am făcut interesat, ne-ar face plăcere să ne trimiți câteva rânduri despre ține și un CV actualizat la adresa [email protected].

În cazul în care profilul tău este potrivit, te vom contacta cât de repede posibil.

Procesul de recrutare cu noi implică în principiu 3 etape:

  • Discuție de clarificare cu recruiter-ul nostru;
  • Parcurgerea unui test online de logică;
  • Interviu tehnic cu managerul departamentului IT.

Descrierea jobului
  • TradeVille, brokerul de retail #1 din România*, își mărește echipa și caută cei mai motivați brokeri de investiții, dornici să devina cei mai buni în ceea ce fac.
  • La TradeVille vei lucra profesioniști ai pieței de capital, colegi cu zeci de ani de experiență remarcabilă (e.g. MBA-uri de top precum Harvard, școli de elită precum Oxford, CFA), dar cel mai important, colegi motivați care fac ca TradeVille să își păstreze în mod constant poziția de lider.
Responsabilități
  • Vei discuta cu clienții TradeVille despre cele mai recente informații din piață și oportunități de tranzacționare;
  • Vei ajuta clienții cu informații specifice despre piața bursieră și produsele de tranzacționare oferite de TradeVille;
  • Vei explica avantajele și servicile TradeVille investitorilor;
  • Vei lucra împreună cu colegii din departamentul de analiză pentru a accesa cele mai recente informații despre companiile listate;
  • Vei fi implicat în proiecte de educare bursieră a publicului larg, desfășurate de compania noastră.
Că să ne poți ajută, trebuie să ai:
  • Ai studii superioare, preferabil în domeniul financiar-bancar, economic, inginerie sau matematică;
  • Ai experiență pe un rol de broker pe piața de capital de cel puțin 1 an și în activități relevante de interacțiune cu clientul de cel puțin 2 ani (vânzări, relații clienți etc.);
  • Deții cunoștințe specifice pieței de capital, despre tranzacționarea instrumentelor financiare și mecanismele bursiere;
  • Ești o fire sociabilă, ai abilități dezvoltate de comunicare și persuasiune;
  • Ești orientat către client și către rezultate;
  • Vorbești limba engleză fluent (nivel conversațional bun).
Ce îți oferim?
  • Oportunitatea de a lucra pentru cea mai performanță casă de brokeraj din România;
  • Training și sprijin să devii cel mai bun broker pe specialitatea ta;
  • Standarde de lucru internaționale;
  • Muncă într-o atmosferă pozitivă, alături de o echipă antrenată și îndreptată către obținerea performanței;
  • Salariu competitiv+ bonus în funcție de performanța individuală;
  • Bonus anual în funcție de performanța companiei;
  • Tichete de masă în valoare de 35 lei/ zi lucrată;
  • Decont transport, în valoare de 100 lei/lună (pentru colegii care vin la birou);
  • Asigurare medicală privată;
  • Prime de sărbători (Crăciun, Paște);
  • Vouchere de vacanță;
  • Contribuție pensie facultativă;
  • Buget alocat pentru activități de socializare cu colegii de echipă + evenimente/ activități la nivel de companie;
  • Snack-uri și fructe la birou;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei;
  • Poziția este deschisă și remote, pentru persoanele care nu sunt din București; pentru colegii din București, regimul de muncă este hibrid.
Modalitatea de selecție:

Dacă te-am făcut interesat, ne-ar face plăcere să ne trimiți câteva rânduri despre ține și un CV actualizat la adresa [email protected].

În cazul în care profilul tău este potrivit, te vom contacta cât de repede posibil.

Procesul de recrutare cu noi implică în principiu 3 etape:

  • Discuție de clarificare cu recruiter-ul nostru;
  • Parcurgerea unui test online de logică;
  • Interviu tehnic cu managerul departamentului IT.

Descrierea jobului
  • Cautam coleg care sa ni se alature pe rolul de tester calitate.
  • Veți lucra la testarea automatizării API-urilor, serviciilor și platformelor noastre cu instrumente standard și SDK-uri. Avem nevoie sa fii un quick learner cu bune abilitati de a face demonstratii si a explica ceea ce ai creat.
  • Este necesară experiența ca tester sau dezvoltator, scrierea de scripturi, citirea specificațiilor și testarea lor în consecință.
Must-have
  • Curiozitate și interes;
  • Să fii la curent cu diverse limbaje, frameworkuri și platforme;
  • Îți place să scrii și să întretii infrastructura de testare;
  • Cel puțin 2 ani de experiență ca inginer de automatizare QA sau o poziție similară.
Good to have:
  • Licență sau master de la o universitate tehnică;
  • Îți place să automatizezi procese;
  • Certificare ISTQB sau experiență similară de testare structurată.
Ce îți oferim?
  • Un mediu de lucru dinamic și o echipa de oameni prietenoși, la cea mai activă și inovatoare companie de brokeraj din România;
  • Tichete de masă în valoare de 35 lei/ zi lucrată;
  • Decont transport, în valoare de 100 lei/lună (pentru colegii care vin la birou);
  • Asigurare medicală privată;
  • Prime de sărbători (Crăciun, Paște);
  • Vouchere de vacanță;
  • Contribuție pensie facultativă;
  • Bonus anual în funcție de performanța companiei, cât și de cea individuală;
  • Buget alocat pentru activități de socializare cu colegii de echipă + evenimente/ activități la nivel de companie;
  • Snack-uri și fructe la birou;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei.
Modalitatea de selecție:

Dacă te-am făcut interesat, ne-ar face plăcere să ne trimiți câteva rânduri despre ține și un CV actualizat la adresa [email protected].

În cazul în care profilul tău este potrivit, te vom contacta cât de repede posibil.

Procesul de recrutare cu noi implică în principiu 3 etape:

  • Discuție de clarificare cu recruiter-ul nostru;
  • Parcurgerea unui test online de logică;
  • Interviu tehnic cu managerul departamentului IT.

Descrierea jobului
  • La TradeVille credem cu tărie că marketingul înseamnă mai mult decât comunicare și promovare. Credem că marketing înseamnă analiză de date, strategie, decizii de business în funcție de comportamentul clienților, produse și funcționalități deosebite care devin cartea noastră de vizită…
  • Pentru noi proiecte de marketing înseamnă convertirea cliențilorla o platforma nouă, simplificarea procesului de deschidere de cont, organizarea de evenimente pentru investitori, o analiză care ne ajută să înțelegem potențialul unui nou produs, validarea unor decizii de business cu Google Analytics sau lansarea unei comunități de investitori…Cred că ți-e clar deja că la noi nu te vei plictisi.
Responsabilități
  • Lucrezi cu top managementul companiei pentru a analiza date și a agrea proiecte noi de implementat cu impact în zona de marketing (așa cum e definit #pebune);
  • Ești responsabil de implementarea proiectelor de marketing de la început până la sfârșit, lucrând cu toți stakeholderii relevanți, inclusiv cu acționarul companiei. Tu vei fi cel care face specificații, urmărește progresul și testează rezultatele;
  • Faci market research pentru lansarea unor produse și funcționalități noi;
  • Ești constant la curent cu informații actualizate despre produsele companiei și ale competiției și despre baza de date cu clienti;
  • Vei organiza evenimente pentru investitori.
Că să ne poți ajuta, ne-ar plăcea să ai:
  • Diplomă de licență în finanțe/economie/ afaceri/ marketing sau un domeniu conex;
  • Abilități analitice puternice;
  • Atenție la detalii, fire perseverentă și gândire outside de box - nu vream să ne oprim la soluția pe care o să o încerce toată lumea. Vrem mai mult!
  • Experiență în analiză de piață, scrierea de specificații și lansarea de produse noi; experiență ca marketing operations specialist reprezintă avantaj;
  • Experiență în management de proiect și cunoștințe de best practices; certificare de project management reprezintă avantaj;
  • Experiență anterioară că specialist de marketing cu atribuții în management/ coordonare de proiecte;
  • Excelente abilități de organizare, prioritizare și luare a deciziilor;
  • Bune abilități de comunicare, interpersonale și de prioritizare.
Ce îți oferim?
  • Un mediu de lucru dinamic și o echipa de oameni prietenoși, la cea mai activă și inovatoare companie de brokeraj din România;
  • Posibilitatea de munca hibrid, in principal dupa perioada de proba;
  • Pachet generos de beneficii extrasalariale pentru angajatii companiei:
  • Tichete de masă în valoare de 35 lei/ zi lucrată;
  • Decont transport, în valoare de 100 lei/lună (pentru colegii care vin la birou);
  • Asigurare medicală privată;
  • Prime de sărbători (Crăciun, Paște);
  • Vouchere de vacanță;
  • Contribuție pensie facultativă;
  • Bonus anual în funcție de performanța companiei, cât și de cea individual.
  • Buget alocat pentru activități de socializare cu colegii de echipă + evenimente/ activități la nivel de companie;
  • Snack-uri și fructe la birou;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei.
Modalitatea de selecție:

Dacă te-am făcut interesat, ne-ar face plăcere să ne trimiți câteva rânduri despre ține și un CV actualizat la adresa [email protected].

În cazul în care profilul tău este potrivit, te vom contacta cât de repede posibil.

Procesul de recrutare cu noi implică în principiu 3 etape:

  • Discuție de clarificare cu recruiter-ul nostru;
  • Parcurgerea unui test online de logică;
  • Interviu tehnic cu managerul departamentului IT.

Cine este TradeVille?

Suntem brokerul de retail #1 din Romania*, cu peste 25 de ani experienta pe piata de capital. Continuam sa sustinem si sa incurajam procesul de inovatie, transparenta si dezvoltare, menit sa sustina parcursul investitional al fiecarui investitor de pe Bursa. Din acest motiv 64% din tranzactiile BVB s-au derulat in 2022 cu TradeVille.

TradeVille este prima companie din Romania care a dezvoltat o platforma de tranzactionare online, ceea ce a consacrat-o in Top 10 al intermediarilor de retail in ultimii 10 ani si in topul caselor de brokeraj dupa cifra de afaceri.

De ce sa deveniti colegul nostru?

Suntem aproape 100 de oameni pasionati de piata de capital, experti in: Analiza, Helpdesk, Brokeraj, IT, Compliance, dar si Trading sau Marketing. Ne dorim colegi care sa impartaseasca viziunea si valorile noastre.

Atentia noastra se indreapta intotdeauna catre clienti si suntem mandri ca fiecare dezvoltare pe care o realizam este pentru clientii nostri si pentru imbunatatirea experientei tranzactionale. De aceea, unul dintre obiectivele noastre a fost formarea si cresterea unei echipe dinamice, care sa fie concentrata pe solutionarea nevoii clientilor.

Buna ziua, sunt TreVi. Spuneti-mi, va rog, cu ce informatii va pot fi de folos.