Joburi disponibile
Descrierea jobului
- TradeVille, brokerul de retail #1 din România*, își mărește echipa și caută cei mai motivați Java Full Stack Developers, dornici să devină cei mai buni în ceea ce fac.
- La TradeVille veți lucra cu profesioniști ai pieței de capital, colegi cu zeci de ani de experiență remarcabilă (e.g. MBA-uri de top precum Harvard, școli de elită precum Oxford, CFA), dar, cel mai important, colegi motivați care fac ca TradeVille să își păstreze în mod constant poziția de lider.
Responsabilități
- Vei contribui la designul și arhitectura aplicațiilor CORE, cu scopul de a fi performante, scalabile și cu standarde înalte de calitate;
- Vei colabora cu ceilalți membri ai echipei pentru implementarea acestora;
- Vei fi una din persoanele tehnice de referință la care alți membri ai echipei de proiect vor veni pentru îndrumări atunci când au neclarități/dificultăți (proiectele noastre au în general 3-5 persoane tehnice);
- În funcție de senioritate, poți coordona modul și etapele de implementare pentru diverse alte proiecte, din perspectivă tehnică;
- Vei colabora cu alți developeri seniori în a stabili direcția tehnică/arhitectura produselor pe termen lung.
Ca să ne puteți ajuta, trebuie să aveți:
- Cunoștințe și experiență în arhitectură cu microservicii;
- Experiență anterioară semnificativă cu Java și JavaScript;
- Experiență anterioară relevantă cu SQL (de preferat T-SQL);
- Experiență anterioară de lucru în metodologia Scrum;
- Abilități analitice pentru a soluționa cerințele de business într-un mod optim;
- O atitudine bună de colaborare și abilitatea de a coordona o echipă/un proiect;
- Quick learner. Dispus să înveți tehnologii noi. Atitudine proactivă.
Ce vă oferim?
- Oportunitatea de a lucra pentru cea mai performantă casă de brokeraj din România;
- Training și sprijin să deveniți cel mai bun specialist;
- Standarde de lucru internaționale;
- Muncă într-o atmosferă pozitivă, alături de o echipă antrenată și axată către obținerea performanței;
- Salariu competitiv;
- Bonus anual în funcție de performanța companiei;
- Tichete de masă în valoarea maximă conform legii;
- Decont transport, în valoare de 140 lei/lună (pentru colegii care vin la birou);
- Abonament medical la o clinică privată;
- Prime de sărbători (Crăciun, Paște);
- Vouchere de vacanță;
- Contribuție pensie facultativă;
- Buget alocat pentru activități de socializare cu colegii de echipă + evenimente/activități la nivel de companie;
- Snack-uri și fructe la birou;
- Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei;
- Poziția este deschisă și remote, pentru persoanele care nu sunt din București; pentru colegii din București, regimul de muncă este hibrid.
Modalitatea de selecție:
Dacă v-am făcut interesat, ne-ar face plăcere să ne trimiteți câteva rânduri despre dumneavoastră și un CV actualizat la adresa [email protected].
În cazul în care profilul dumneavoastră este potrivit, vă vom contacta cât de repede posibil.
Procesul de recrutare cu noi implică, în principiu, 3 etape:
- Discuție de clarificare cu recruiter-ul nostru dacă profilul este potrivit;
- Parcurgerea unui test online de logică;
- Interviu tehnic cu managerul departamentului IT.
Prin aplicarea la acest post, confirm ca am luat la cunostinta nota de informare GDPR
Descrierea jobului
- TradeVille, brokerul de retail #1 din România*, își mărește echipa și caută cei mai motivați Brokeri de pe Piața de Capital, dornici să devină cei mai buni în ceea ce fac.
- La TradeVille veți lucra cu profesioniști ai pieței de capital, colegi cu zeci de ani de experiență remarcabilă (e.g. MBA-uri de top precum Harvard, școli de elită precum Oxford, CFA), dar, cel mai important, colegi motivați care fac ca TradeVille să își păstreze în mod constant poziția de lider.
Responsabilități
- Vei discuta cu clienții TradeVille despre cele mai recente informații din piață și oportunități de tranzacționare;
- Vei ajuta clienții cu informații specifice despre piața bursieră și produsele de tranzacționare oferite de TradeVille;
- Vei explica avantajele și servicile TradeVille investitorilor;
- Vei lucra împreună cu colegii din departamentul de analiză pentru a accesa cele mai recente informații despre companiile listate;
- Vei fi implicat în proiecte de educare bursieră a publicului larg, desfășurate de compania noastră.
Ca să ne puteți ajuta, trebuie să aveți:
- Ai studii superioare, preferabil în domeniul financiar-bancar, economic, inginerie sau matematică;
- Ai experiență pe un rol de broker pe piața de capital de cel puțin 1 an și în activități relevante de interacțiune cu clientul de cel puțin 2 ani (vânzări, relații clienți etc.);
- Deții cunoștințe specifice pieței de capital, despre tranzacționarea instrumentelor financiare și mecanismele bursiere;
- Ești o fire sociabilă, ai abilități dezvoltate de comunicare și persuasiune;
- Ești orientat către client și către rezultate;
- Vorbești limba engleză fluent (nivel conversațional bun).
Ce vă oferim?
- Oportunitatea de a lucra pentru cea mai performantă casă de brokeraj din România;
- Training și sprijin să deveniți cel mai bun specialist;
- Standarde de lucru internaționale;
- Muncă într-o atmosferă pozitivă, alături de o echipă antrenată și axată către obținerea performanței;
- Salariu competitiv;
- Bonus în funcție de performanța individuală;
- Tichete de masă în valoarea maximă conform legii;
- Decont transport, în valoare de 140 lei/lună (pentru colegii care vin la birou);
- Abonament medical la o clinică privată;
- Prime de sărbători (Crăciun, Paște);
- Vouchere de vacanță;
- Contribuție pensie facultativă;
- Buget alocat pentru activități de socializare cu colegii de echipă + evenimente/activități la nivel de companie;
- Snack-uri și fructe la birou;
- Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei;
- Poziția este deschisă și remote, pentru persoanele care nu sunt din București; pentru colegii din București, regimul de muncă este hibrid.
Modalitatea de selecție:
Dacă v-am făcut interesat, ne-ar face plăcere să ne trimiteți câteva rânduri despre dumneavoastră și un CV actualizat la adresa [email protected].
În cazul în care profilul dumneavoastră este potrivit, vă vom contacta cât de repede posibil.
Procesul de recrutare cu noi implică, în principiu, 3 etape:
- Discuție de clarificare cu recruiter-ul nostru dacă profilul este potrivit;
- Parcurgerea unui test online de logică;
- Interviu tehnic cu managerul departamentului Brokeraj.
Prin aplicarea la acest post, confirm ca am luat la cunostinta nota de informare GDPR
Descrierea jobului
- TradeVille, brokerul de retail #1 din România*, își mărește echipa și caută cei mai motivați Dezvoltatori, dornici să devină cei mai buni în ceea ce fac.
- La TradeVille veți lucra cu profesioniști ai pieței de capital, colegi cu zeci de ani de experiență remarcabilă (e.g. MBA-uri de top precum Harvard, școli de elită precum Oxford, CFA), dar, cel mai important, colegi motivați care fac ca TradeVille să își păstreze în mod constant poziția de lider.
- Daca ai experienta cu SQL si ti se pare interesant sa participi la constructia celor mai performante platforme de tranzactionare online din Romania, vino in echipa noastra de IT ca sa dezvoltam impreuna.
Responsabilități
- Intelegi structura bazei de date, alaturi de modul de interactiune dintre baza de date si aplicatiile conexe. Intelegi de asemenea si procesele existente de business.
- Analizezi specificatiile primite ca urmare a cerintelor de business din perspectiva de implementare. Ceri lamuriri acolo unde exista un vid de specificatii.
- In cazul proiectelor mai complexe, cu specificatii neclare, analizezi toate informatiile disponibile, si participi in mod activ la identificarea solutiei cea mai potrivite (business + tehnic).
- Creezi design-ul solutiilor tehnice, apoi il implementezi efectiv in SQL. Colaborezi cu restul echipei de IT in cazul proiectelor complexe, impartite in mai multe aplicatii.
- Monitorizezi structurile SQL create de catre tine din punct de vedere al performantei. Optimizezi unde e cazul.
Că să ne puteți ajuta, trebuie să aveți:
- Cunostinte si experienta in lucrul cu SQL (stored procedures, trigger, indexes) de minimum 5 ani. Preferabil T-SQL, insa nu neaparat.
- Abilitati analitice pentru a gasi solutii inteligente, optime, la cerintele de business primite;
- Pasiunea pentru tehnologii noi si pentru solutii software elegante din punct de vedere al arhitecturii;
- Quick learner. Atitudine proactiva;
Ce vă oferim?
- Oportunitatea de a lucra pentru cea mai performantă casă de brokeraj din România;
- Training și evenimente de dezvoltare profesional;
- Standarde de lucru internaționale;
- Muncă într-o atmosferă pozitivă, alături de o echipă antrenată și axată către obținerea performanței;
- Salariu competitiv + bonus în funcție de performanța individuală;
- Bonus anual în funcție de performanța companiei;
- Tichete de masă în valoare maximă conform legii;
- Decont transport, în valoare de 140 lei/lună (pentru colegii care vin la birou);
- Abonament medical la o clinică privată;
- Prime de sărbători (Crăciun, Paște);
- Vouchere de vacanță;
- Contribuție pensie facultativă;
- Buget alocat pentru activități de socializare cu colegii de echipă + evenimente/activități la nivel de companie;
- Snack-uri și fructe la birou;
- Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei;
- Poziția este deschisă și remote, pentru persoanele care nu sunt din București; pentru colegii din București, regimul de muncă este hibrid.
Modalitatea de selecție:
Dacă v-am făcut interesat, ne-ar face plăcere să ne trimiteți câteva rânduri despre dumneavoastră și un CV actualizat la adresa [email protected].
În cazul în care profilul dumneavoastră este potrivit, vă vom contacta cât de repede posibil.
Procesul de recrutare cu noi implică, în principiu, 3 etape:
- Discuție de clarificare cu recruiter-ul nostru dacă profilul este potrivit;
- Parcurgerea unui test online de logică;
- Interviu tehnic cu managerul departamentului IT.
Prin aplicarea la acest post, confirm ca am luat la cunostinta nota de informare GDPR
Descrierea jobului
- TradeVille, brokerul de retail #1 din România*, își mărește echipa și caută cei mai motivați specialiști, dornici să devină cei mai buni în ceea ce fac.
- La TradeVille veți lucra cu profesioniști ai pieței de capital, colegi cu zeci de ani de experiență remarcabilă (e.g. MBA-uri de top precum Harvard, școli de elită precum Oxford, CFA), dar, cel mai important, colegi motivați care fac ca TradeVille să își păstreze în mod constant poziția de lider.
Responsabilități
- Intelegerea în detaliu a reglementărilor aplicabile pieței de capital/reglementărilor ASF, a ghidurilor și a orientărilor de specialitate, precum și a practicilor comerciale specifice pieței de capital locale și europene;
- Oferirea unor soluții legal-wise & regulatory compliant la probleme dificile de drept, cu implicatii în multiple arii ale pieței de capital (autorizare, corporate, MIFID, MIFIR, AML etc);
- Documentarea juridică exhaustivă a propunerilor de dezvoltare și inovare înaintate de managementul companiei;
- Suport pentru implementarea tehnică și operațională a soluțiilor identificate (design your solution);
- Suport pentru conceperea și implementarea măsurilor de conformitate corespunzătoare proiectelor de dezvoltare derulate de companie;
- Realizarea de rapoarte și analize, la solicitarea managerului direct sau pentru managementul companiei, în vederea informării cu privire la progresul implementării operațiunilor.
Ca să ne puteți ajuta, trebuie să aveți:
- Minimum 5 ani experiență în domeniul juridic/conformitate (piata de capital, sectorul financiar sau alta industrie reglementată);
- Cunoștințe avansate despre activitățile și practicile legislative și comerciale;
- Excelente abilități de comunicare și relaționare;
- Abilități de prioritizare, organizare și atenție la detalii;
- Competențe de rezolvare a problemelor și focus pe identificarea de soluții;
- Gândirea “outside the box”;
- Personalitate pro-activă și orientată spre organizarea muncii;
- Personalitate echilibrată, rezistentă la sarcini repetitive și lucru constant sub presiune;
- Personalitate sociabilă, cu abilități de comunicare/negociere;
- Orientare pragmatică, capacitate de analiză și sinteză, de a opera cu volume mari de informații;
- Cunoștințe avansate de MS Office (Excel, Word) și Teams;
- Cunoștințe avansate de limba engleză;
- Studii juridice superioare, absolvent/a al/a Facultății de drept (de preferat, absolvent/a a Facultății de Drept, Universitatea București).
Ce vă oferim?
- Oportunitatea de a lucra pentru cea mai performantă casă de brokeraj din România;
- Training și sprijin să deveniți cel mai bun specialist;
- Standarde de lucru internaționale;
- Muncă într-o atmosferă pozitivă, alături de o echipă antrenată și axată către obținerea performanței;
- Salariu competitiv + bonus în funcție de performanța individuală;
- Bonus anual în funcție de performanța companiei;
- Tichete de masă în valoarea maximă conform legii;
- Decont transport, în valoare de 100 lei/lună (pentru colegii care vin la birou);
- Abonament medical la o clinică privată;
- Prime de sărbători (Crăciun, Paște);
- Vouchere de vacanță;
- Contribuție pensie facultativă;
- Buget alocat pentru activități de socializare cu colegii de echipă + evenimente/activități la nivel de companie;
- Snack-uri și fructe la birou;
- Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei;
- Poziția este deschisă pentru persoanele care sunt din București, regimul de muncă fiind unul hibrid.
Modalitatea de selecție:
Dacă v-am făcut interesat, ne-ar face plăcere să ne trimiteți câteva rânduri despre dumneavoastră și un CV actualizat la adresa [email protected].
În cazul în care profilul dumneavoastră este potrivit, vă vom contacta cât de repede posibil.
Procesul de recrutare cu noi implică, în principiu, 3 etape:
- Discuție de clarificare cu recruiter-ul nostru dacă profilul este potrivit;
- Parcurgerea unui test online de logică;
- Interviu tehnic cu managerul departamentului Juridic.
Prin aplicarea la acest post, confirm ca am luat la cunostinta nota de informare GDPR
Descrierea jobului
- Dacă ai experiență în administrarea sistemelor Linux, Windows si Cloud și ți se pare interesant să participi la construcția celor mai performante platforme de tranzacționare online din România, vino în echipa noastră de IT ca să dezvoltăm împreună
Responsabilități
- Administrator de sisteme pentru viitoarele platforme de tranzacționare;
- Dezvoltarea infrastructurii si solutiilor DevOps în cadrul platformelor existente (atât web, cât și mobile).
Ca să ne poți ajuta, trebuie să ai
- Experienta administrare servere si infrastructuri virtuale;
- Experienta de lucru in administrare medii Linux si Windows Server:
- Windows: PowerShell, file sharing, permisiuni NTFS, replicare file server (DFSR), WSFC;
- Linux: Bash, firewall (iptables, ipset, ufw, firewall);
- Experienta in administrare retele, politici de securitate (AD group policy, WSUS, politica AV, firewall, forticlient, ipsec etc);
- Experienta de lucru in metodologia Scrum;
Reprezinta un avantaj:
- Administrare produse MSFT (0365, Exchange, Azure AD etc);
- Experienta de lucru cu docker, Kubernetes, haproxy, DevOps Pipelines
Ce vă oferim?
- Oportunitatea de a lucra pentru cea mai performantă casă de brokeraj din România;
- Standarde de lucru internaționale;
- Muncă într-o atmosferă pozitivă, alături de o echipă antrenată și axată către obținerea performanței;
- Salariu competitiv + bonus în funcție de performanța individuală;
- Bonus anual în funcție de performanța companiei;
- Tichete de masă în valoare maxima legala/zi lucrată;
- Decont transport, în valoare de 140 lei/luna;
- Prime de sărbători (Crăciun, Paște);
- Vouchere de vacanță;
- Contribuție pensie facultativă;
- Buget alocat pentru activități de socializare cu colegii de echipă + evenimente/activități la nivel de companie;
- Snack-uri și fructe la birou;
- Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei;
Modalitatea de selecție:
Dacă v-am făcut interesat, ne-ar face plăcere să ne trimiteți câteva rânduri despre dumneavoastră și un CV actualizat la adresa [email protected].
În cazul în care profilul dumneavoastră este potrivit, vă vom contacta cât de repede posibil.
Procesul de recrutare cu noi implică, în principiu, 4 etape:
- Discuție de clarificare cu recruiter-ul nostru;
- Parcurgerea unui test online de logică;
- Interviu tehnic cu echipa de infrastructura;
- Interviu final cu Managerul echipei;
Prin aplicarea la acest post, confirm ca am luat la cunostinta nota de informare GDPR
Cine este TradeVille?
Pentru că vrem să ne asigurăm că începeți anul 2025 cu dreptul, reiterăm dedicarea noastră totală în a vă oferi produse și servicii investiționale la standarde globale. Suntem brokerul de retail #1 din România* și, de aproape 30 de ani, democratizăm accesul la lumea bursieră.
64% din tranzacțiile BVB s-au derulat în 2022 cu TradeVille.
TradeVille este prima companie din România care a dezvoltat o platforma de tranzacționare online, ceea ce a consacrat-o în Top 10 al intermediarilor de retail în ultimii 10 ani și în topul caselor de brokeraj după cifra de afaceri.
De ce sa deveniti colegul nostru?
Suntem aproape 100 de oameni pasionați de piața de capital, experți în: Analiză, Helpdesk, Brokeraj, IT, Compliance, dar și Trading sau Marketing. Ne dorim colegi care să împărtășească viziunea și valorile noastre.
Atenția noastră se îndreaptă întotdeauna către clienți și suntem mândri că fiecare dezvoltare pe care o realizăm este pentru clienții noștri și pentru îmbunătățirea experienței tranzacționale. De aceea, unul dintre obiectivele noastre a fost formarea și creșterea unei echipe dinamice, care să fie concentrată pe soluționarea nevoii clienților.
*Top activitate intermediari ședința curentă, după nr tranzacții @ BVB
Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în procesul de recrutare