Tranzactioneaza Bayerische Motoren Werke (BMW) - 445 RON (%) Tranzactioneaza

Stiri

TrevIQ (BMW) Primul pe segmentul premium, dar ultimul la randament

BMW a raportat saptamana trecuta cele mai puternice rezultate a vanzarilor dintre cei trei mari producatori auto premium din Germania si a fost singura marca care a inregistrat o crestere semnificativa a livrarilor de vehicule electrice cu baterii, in timp ce Mercede...

LPO (BMW) Vanzari in scadere

BMW a declarat ca vanzarile din al doilea trimestru au scazut cu 1.3% comparativ cu anul trecut, ajungand la 618,826 vehicule. In China, vanzarile au scazut cu 4.7%, in timp ce in Germania, au scazut cu 11.5%. In schimb, in Statele Unite, vanzarile au inregistrat o crestere cu 1.7%. Vanzarile de vehicule cu baterii au crescut cu 22.2%. (Sursa: bmw reports lower sales q2 07 102024)

LPO (BMW) BMW, afectata de costurile de productie

Profitabilitatea producatorului auto german, BMW, din primul trimestru, a scazut din cauza cresterii costurilor de productie, marja de producție auto scazand la 8.8%. In ciuda unei piete auto dificile, BMW si-a reconfirmat previziunile pentru intregul an. Compania a inregistrat o crestere cu 28% a vanzarilor de vehicule electrice la nivel global, in timp ce, in Europa, cresterea vanzarilor de vehicule electrice a fost de 10%, iar vanzarile din China, o piata importanta pentru companie, au scazut cu 4.1%. Veniturile totale au ramas stabile, la 36.6 mld. EUR, dar profitul operational a scazut cu 25% vs T1 2023. (Sursa: 05 082024)

LPO (BMW) Vanzarile de vehicule electrice marcheaza o crestere

BMW a inregistrat o crestere semnificativa a vanzarilor de vehicule complet electrice in primul trimestru, depasind competitorii Tesla si Mercedes-Benz, care s-au confruntat cu o cerere in scadere. Livrarile modelelor cu baterie precum i4, iX1 si i7 au crescut cu 41% in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, contribuind la o crestere cu 28% a vanzarilor de vehicule electrice. BMW isi propune sa creasca cota de vehicule electrice in livrarile totale de la 15% la 20% in acest an, avand planuri de a realiza vanzari de jumatate de milion de vehicule electrice. (Sursa: 04 102024)

LPO (BMW) BMW – asteptari optimiste pentru 2024

Producatorul auto german BMW, se asteapta ca vehiculele electrice de top, precum Seria 7, X7 si Rolls Royce Spectre, sa genereze profituri in 2024, vizand o marja de 8-10% pentru segmentul sau auto. In ciuda provocarilor legate de cererea globala, BMW anticipeaza o usoara crestere a vanzarilor, in special in America de Nord, China si Europa. Concurenta acerba din China, condusa de Tesla, pune presiune asupra preturilor. BMW tinteste vanzari de aproximativ 500,000 de vehicule electrice in acest an, constituind aproximativ 15% din totalul livrarilor. (Sursa: 03 212024)

LPO (BMW) Prima investitie majora in Romania

BMW Group, impreuna cu NTT Data vor infiinta un joint-venture in Romania axat pe dezvoltarea si implementarea solutiilor IT pentru Europa. Orasul ales de catre producatorul german este Cluj-Napoca, datorita ascensiunii orasului si a calitatii invatamantului universitar. Compania va debuta cu 120 de angajati, urmand ca, pana in 2027, sa ajunga la cateva mii. Divizia de IT a BMW Group are aproximativ 9,500 de angajati in sediile din SUA, Germania, China, Africa de Sud, India si Portugalia. (Sursa: www.forbes.ro)

LPO (BMW) BMW atinge un nou obiectiv

BMW a depasit punctul de cotitura in tranzitia sa catre vehiculele electrice, cea mai mare parte a cresterii vanzarilor provenind acum de la EV-uri. In 2023, BMW a atins o cota de vanzari de 15% din vehicule complet electrice, urmarind sa creasca aceasta cota la 33% pana in 2026 prin lansarea a sase noi modele EV "Neue Klasse". Cu toate acestea, nu se preconizeaza paritate in ceea ce priveste marjele automobilelor cu combustie si ale celor electrice, cel putin pana in 2026, din cauza costurilor mai mari ale noilor tehnologii de baterii. Compania isi mentine obiectivul de a vinde 3 milioane de vehicule pana in 2030, cu o marja anticipata de 8-10% pe segmentul auto. (Sursa: bmw cfo sales growth is mostly electric combustion engine tipping point passes 01 152024)

LPO (BMW) BMW – mai aproape de China

BMW Group a obtinut o licenta de testare pentru conducerea autonoma de nivel 3 pe drumurile de mare viteza din Shanghai, un pas important in directia introducerii masinilor fara sofer pe cea mai mare piata auto din lume. Constructorul auto german intentioneaza sa lanseze functionalitatea de conducere autonoma L3 in conformitate cu reglementarile chineze. Aceasta noua licenta extinde capacitatile de testare ale BMW pentru tehnologii avansate de conducere autonoma in Shanghai, dupa o licenta anterioara acordata in 2018 pentru testarea pe o portiune mai scurta de drumuri publice. (Sursa: bmw gains test license l3 autonomous driving shanghai 12 142023)

LPO (BMW) BMW – anticipeaza vanzari in crestere

BMW anticipeaza cresterea vanzarilor in trimestrul al patrulea si a raportat un portofoliu de comenzi bine incarcat care se va extinde pana in primele luni ale anului viitor. Constructorul auto nu si-a exprimat interesul de a intra intr-un razboi al preturilor, spre deosebire de unii concurenti, si nu a vazut necesitatea de a reduce preturile pentru a stimula cererea de vehicule electrice, in special in China. Desi se confrunta cu provocari precum intreruperile lantului de aprovizionare si cresterea costurilor materialelor si logisticii, BMW ramane optimist, cu o crestere a veniturilor din trimestrul al treilea de 3.4%, depasind estimarile analistilor. Vanzarile de vehicule complet electrice au ajuns la 15.1% din totalul vanzarilor in trimestrul al treilea, depasind tinta de la sfarsitul anului. Compania isi mentine tinta anuala de marja pentru divizia sa de automobile. (Sursa: bmw reports higher margin q3 sticks annual forecast 11 032023)

LPO (BMW) BMW se confrunta cu dificultati in China

Constructorii germani de automobile de lux BMW si Mercedes-Benz au raportat rezultate mixte in ceea ce priveste vanzarile din China, in cel de-al treilea trimestru. Mercedes-Benz s-a confruntat cu probleme legate de lantul de aprovizionare si cu schimbari de modele, ceea ce a provocat o scadere cu 12% a vanzarilor in China. In schimb, BMW a inregistrat o crestere cu 5.8% a vanzarilor globale cu amanuntul, dar a remarcat o scadere de 1.8% a vanzarilor modelelor BMW si Mini in China. Ambele companii s-au confruntat cu provocari pe piata chineza, unde cererea si concurenta preturilor au avut impact asupra vanzarilor. In pofida scaderii recente, BMW a raportat o crestere a vanzarilor de 1.7% in China de la inceputul anului pana in prezent, in timp ce Mercedes-Benz si-a mentinut previziunile privind vanzarile pentru intregul an. (Sursa: mercedes benz sales dip slightly q3 weaker demand 10 102023)

LPO (BMW) Investitii de 600 mil. GBP

BMW a anuntat ca va investi 600 mil. GBP in uzina sa veche de 110 ani in care a luat nastere marca Mini, pentru a produce modele electrice, solicitand sprijinul guvernului britanic in lupta pentru sustinerea industriei auto care se afla in declin. Anul trecut, productia de automobile din Marea Britanie a atins cel mai scazut nivel din 1956 incoace. Temerile ca uzina s-ar putea opri din fabricarea masinilor electrice au fost inlaturate, BMW anuntand ca va produce modele cu motoare cu combustie pana in 2026, iar incepand cu 2030, fabrica va trece la productie exclusiva de masini electrice. (Sursa: 09 112023)

LPO (BMW) Razboi pe piata masinilor electrice

BMW si Mercedes depun cel mai mare efort de pana acum in domeniul vehiculelor electrice, pentru a face fata competitiei in crestere din partea jucatorilor chinezi si pentru a se apropia de gigantul american Tesla. Duminica, Mercedes-Benz a dezvaluit Conceptul CLA Class, un vehicul electric construit pe o arhitectura noua care va sta la baza viitoarelor masini electrice ale gigantului auto german. Intre timp, sambata, rivalul BMW a prezentat "Vision Neue Klasse," un alt concept de masina electrica care evidentiaza ambitiile companiei in domeniul vehiculelor electrice. (Sursa: bmw mercedes launch biggest electric vehicle push yet to catch tesla 2023)

LPO (BMW) BMW resimte efectele pandemiei si inflatiei

Producatorul auto BMW a raportat o marja de profit de 12.1% aferenta primului trimestru din 2023, pentru segmentul de automobile, (+8.9% vs T1 2022), avertizand totodata asupra majorarii costurilor in viitor si a concurentei in crestere, in special in China. Compania a raportat un profit brut in scadere cu peste 50%, din cauza efectelor exceptionale ale consolidarii societatii BMW Brilliance Automotive din China. Vanzarile au scazut cu 1.9% in Europa si cu 6.6% in China, pe fondul restrictiilor datorate pandemiei Covid, dar si a inflatiei galopante. Pentru 2023, constructorul auto se asteapta la o usoara crestere a vanzarilor in Europa si la o stabilizare a situatiei economice in China, in timp ce, pentru SUA, compania se asteapta la vanzari constante. (Sursa: bmw cars segment sees earnings boost higher pricing ev sales 05 042023)

TrevIQ (BMW) Rezultate solide pentru 2022 ce confirma strategia BMW Group

Constructorul auto german BMW a stabilit obiectivele de crestere a marjelor pentru segmentul auto si de crestere a livrarilor in acest an, pe masura ce avanseaza cu implementarea flotei sale electrice.

LPO (BMW) BMW va avea 50% din portofoliu complet electric pana in 2030

BMW se asteapta ca peste 50% din vanzarile noi sa fie reprezentate de vehicule complet electrice. In plus, compania ar putea produce un automobil alimentat cu hidrogen din 2025. Pana in 2026, BMW se asteapta ca o treime din totalul vanzarilor sa provina din modelele electrice. In 2022, masinile electrice au reprezentat doar 9% din vanzarile producatorului. (Sursa: bmw promises stable prices sees 8 10 auto margin 20 03 1523.2023)

LPO (BMW) BMW dezamageste cu rezultatele preliminare

BMW a raportat joi o scadere cu 4% a profitului net preliminar in trimestrul al patrulea fata de aceeasi perioada din 2021, o valoare sub asteptarile analistilor, fapt care a condus la o scadere de aproape 2% a pretului actiunilor companiei in ultima zi de tranzactionare a saptamanii. Profitul pentru intregul an a fost, de asemenea, sub consens, in ciuda unui salt de 49%. Livrarile au crescut cu putin peste 10% in ultimul trimestru, pe fondul atenuarii problemelor de aprovizionare cu cipuri care au compensat impactul blocajelor din China, dar, per total, au scazut cu aproape 5% in 2022. Cifra de afaceri pentru intregul an a crescut cu 28%, pana la 142.6 mld. EUR, dar sub estimarile analistilor de la Reuters. BMW a propus actionarilor un dividend de 8.50 EUR, in crestere fata de dividendul de 5.80 distribuit in 2021. Pe 15 martie compania va publica rezultatele financiare complete pentru 2022. (Surse: bmw hits earnings target with 86 margin autos segment 2023 03 092022 T 558EN0410)

LPO (BMW) Vanzarile BMW se redreseaza

Vanzarile BMW au crescut cu 10.6% in T4 2022, pe fondul reducerii blocajelor din lanturile de aprovizionare in Europa si a ridicarii restrictiilor sanitare din China, desi livrarile pentru intregul an au inregistrat o scadere de 4.8%. In Europa, vanzarile au crescut cu 10.9%, iar in China – cu 12.7%. In SUA, livrarile au fost mai stabile, marcand o scadere de doar 1.3% pe parcursul anului. Vanzarile de vehicule complet electrice s-au dublat comparativ cu 2021, ajungand la 215,755 unitati. (Sursa: bmw brand delivers 21 million vehicles 20 01 1022.2023)

LPO (BMW) Inflatia nu se simte intr-un Rolls Royce

Brand-ul de lux al producatorului BMW, Rolls Royce a realizat in anul 2022 un record de vanzari, contrar situatiei macroeconomice globale. Pretul mediu al unui automobil a fost de 534,000 USD, iar compania a reusit sa produca 6,021 de unitati, cu aproximativ 500 mai mult decat in 2021. Performanta companiei este cu atat mai impresionanta, cu cat vanzarile in Rusia au fost oprite, o piata unde se vindeau in jur de 300 de unitati annual. (Sursa: rolls royce rides ongoing luxury demand sales record 20 01 0922.2023)

LPO (BMW) BMW de Debrecen

BMW a anuntat ca va investi peste 2 mld. EUR in fabrica de la Debrecen pana in anul 2025. Proiectul, care a fost anuntat in prima jumatate a acestui an si la care s-au inceput constructiile in urma cu sase luni, va fi dezvoltat in scopul asamblarii de baterii pentru automobilele electrice New Class ale companiei. (Surse: T 972EN0405 bmw lays foundation for factory in hungary2022)

LPO (BMW) BMW va folosi tehnologia bateriilor cilindrice pentr masinile sale electrice din Europa

Compania chineza EVE Energy Co Ltd va furniza BMW, baterii cilindrice mari pentru masinile sale electrice din Europa, tehnologie deja adoptata de competitorul sau, Tesla. EVE a semnat contracte pentru a fi principalul furnizor al BMW de celule de baterii in Europa pentru noua sa serie de vehicule electrice care urmeaza sa ajunga pe piata incepand cu anul 2025. (Sursa: Reuters.com)

LPO (BMW) BMW a inregistrat o scadere a marjei sale auto a profitului inainte de dobanzi si impozite

BMW a inregistrat o scadere a marjei sale auto a profitului inainte de dobanzi si impozite la 8.2%, de la 15.8% anul trecut, deoarece consolidarea societatii sale mixte chineze BMW Brilliance a diminuat veniturile, a anuntat, miercuri, compania. Producatorul auto a raportat un profit net al grupului de 3.05 mld. EUR, de la 4.8 mld. EUR, anul trecut. Acesta si-a confirmat perspectivele de 7-9% pentru segmentul auto, dar a precizat ca se asteapta ca livrarile pe intregul an sa fie usor sub nivelul anului trecut. (Sursa: Reuters.com)

LPO (BMW) BMW a anuntat un program de rascumparari in valoare de 2 mld. EUR

BMW a decis lansarea unui nou program de rascumparare de actiuni in valoare de 2 mld. EUR, care va urma sa inceapa in iulie. Din aceasta suma, 1.85 mld. EUR vor fi atribuiti rascumpararilor actiunilor obisnuite, iar restul pentru cele preferentiale. Programul se va incheia pana la sfarsitul acestui an. (Sursa: Reuters.com)

LPO (BMW) BMW incepe productia de vehicule electrice la noua fabrica din China

BMW a anuntat ca productia de vehicule electrice a inceput, la noua fabrica din China a companiei, in care a investit 2.24 mld. USD. Astfel, activitatea la a treia fabrica BMW din China, va creste productia anuala a BMW la 830,000 vehicule, de la 700,000 vehicule, nivel realizat in anul 2021. In T1 2022, BMW a vandut 208,507 vehicule in China, mai putin cu 9.2% fata de perioada similara a anului precedent. (Sursa: Reuters.com)

BAYERISCHE MOTOREN WERKE AG (BMW)
Raport trimestrul I 2022 - transmis de SSIF Tradeville SA
BAYERISCHE MOTOREN WERKE AG (BMW)
Raport anual 2021 - transmis de SSIF TRADEVILLE SA
BMW (DE.BMW) cuts 2022 profit forecast for car segment due to Ukraine war


BMW lowered its profit margin expectations for its automotive segment for 2022 due to the war in Ukraine, the German carmaker said on Wednesday. BMW Group now predicts growth of earnings before interest and taxation (EBIT) in its car segment in a range of 7-9% due to the war’s effects on production.


bmw cuts profit forecast for car segment due to ukraine war 2022

BMW (BMW) (DE.BMW), prezenta si mai puternica in China

Autoritatile chineze au autorizat BMW sa-si majoreze la 75% participatia in producatorul auto local Brilliance China Automotive Holdings. BMW estimeaza un impact pozitiv asupra propriei profitabilitati in valoare de pana la 8 miliarde EUR.

china

Şeful BMW (DE.BMW) avertizează împotriva „interzicerii premature” a motoarelor cu ardere internă

Oliver Zipse, şeful Bayerische Motoren Werke (BMW), a avertizat asupra "interzicerii premature şi nepotrivite" a motoarelor cu ardere internă, chiar dacă mobilitatea electrică este un segment al pieţei în creştere rapidă, transmite DPA.

„Totuşi, cel mai mare segment de piaţă, în termeni absoluţi, în Germania, dar şi în Europa şi pe plan global, îl reprezintă motoarele cu ardere internă. Înainte de a renunţa pur şi simplu la ele trebuie să ştii într-adevăr ce faci”, este de părere Zipse.

seful bmw avertizeaza impotriva interzicerii premature a motoarelor cu ardere interna 86 5579

Operatiune Piata
Notificare Erste Group Bank AG - suspendare furnizare cotatii si suspendare tranzactionare pentru certificatele emise de Erste Group Bank AG cu activ suport ADS, BMW, DBK, VOW3 - ora 15:00
Intel vrea să listeze divizia de conducere autonomă Mobileye, cumpărată cu peste 15 miliarde de dolari în 2017. Posibilă evaluare de peste 50 de miliarde de dolari

Grupul american Intel vrea să listeze pe bursă, anul viitor, divizia de sisteme de asistență pentru șoferi și conducere autonomă Mobileye. Mobileye ar putea fi evaluată la peste 50 de miliarde de dolari în cadrul ofertei publice inițiale (IPO), iar Intel intenționează să păstreze pachetul majoritar după listare. Intel a cumpărat Mobileye cu peste 15 miliarde de dolari în 2017. Compania a fost fondată în Israel, în 1999, și produce sisteme de monitorizare și avertizare pentru evitarea accidentelor, destinate mașinilor cu funcții autonome. Tehnologia dezvoltată de Mobileye a fost inclusă, din 2015, pe automobile Tesla. Încă dinaintea achiziției, în 2016, BMW, Intel și Mobileye au anunțat o colaborare în scopul dezvoltării unor mașini fără șofer. În vara anului trecut, Ford Motor a anunțat că va colabora cu Mobileye pentru a dezvolta un sistem îmbunătățit de evitare a coliziunilor pentru vehiculele sale. Compania are parteneriat și cu alți producători, inclusiv Nissan și GM.

Fondul de pensii VITAL al Aegon a cumpărat 5,62% din acțiunile producătorului de componente auto Compa

Fondul de pensii VITAL al Aegon a cumpărat 5,62% din acțiunile producătorului de componente auto Compa, societate suficient de relevantă în domeniu cât să atragă anterior în acționariat și fondul suveran al Norvegiei. Compa și-a majorat semnificativ afacerile și profitabilitatea în primele 9 luni ale anului. Griparea bruscă a pieței auto a determinat anul trecut Compa Sibiu (CMP) să-și sisteze parțial activitatea, etapa de șomaj tehnic fiind prelungită chiar și până în vară, după trecerea perioadei de stare de urgență. Compania a revenit însă la parametri de funcționare buni după ce industria europeană auto și-a reluat comenzile de subansamble. Astfel, în primele 3 trimestre, veniturile totale ale Compa s-au majorat cu 46,92%, la 556,54 milioane lei, de la 378,81 milioane lei în perioada similară a anului trecut. Compania mai raportează un rezultat pozitiv din variația stocurilor, de 4,63 milioane lei, față de cel negativ de 6,61 milioane lei din primele 9 luni din 2020. În aceeași perioadă, cheltuielile cu materiile prime s-au majorat cu 59,83%, la 363,56 milioane lei, de la 227,46 milioane lei, iar cheltuielile cu angajații au urcat cu 37,96%, la 109,20 milioane lei, de la 79,15 milioane lei. Astfel, compania a obținut un rezultat din exploatare de 23,02 milioane lei, de 8 ori mai mare față de cel de 2,89 milioane lei din exercițiului financiar precedent. La nivelul rezultatului net, majorarea a fost chiar de 39 de ori, la 17,75 milioane lei, de la aproximativ 455.000 de lei. La S1, profitul net era deja de 17,63 milioane lei. La data de 30 septembrie, activele totale ale Compa Sibiu se situau la 771,50 milioane de lei, cu 5,29% mai mari decât cele de 732,72 milioane lei de la finele anului trecut. În răstimp, datoriile totale au avansat cu 10,46%, la 271,68 milioane lei, de la 245,08 milioane lei. Compa Sibiu produce componente auto pentru mărci precum BMW, Mercedes, Peugeot, Renault, Audi, Ford, Fiat, Citroën, Toyota, VW, GM, Porsche si Kia. Compania este controlată în proporție de 19,00% de directorul general Ioan Deac, în timp ce directorul economic, Ioan Miclea, deține o participație de 18,75%.

BAYERISCHE MOTOREN WERKE AG (BMW)
Raport T3 2021
BAYERISCHE MOTOREN WERKE AG (BMW)
Raport T3 2021 - transmis de SSIF TRADEVILLE
Compa recuperează masiv după șocul de anul trecut

Afacerile producătorului de componente auto Compa, societate suficient de relevantă în domeniu cât să atragă în acționariat și fondul suveran al Norvegiei, și-a majorat semnificativ afacerile și profitabilitatea în primele 9 luni ale anului. Griparea bruscă a pieței auto a determinat anul trecut Compa Sibiu (CMP) să-și sisteze parțial activitatea, etapa de șomaj tehnic fiind prelungită chiar și până în vară, după trecerea perioadei de stare de urgență. Compania a revenit însă la parametri de funcționare buni după ce industria europeană auto și-a reluat comenzile de subansamble. Astfel, în primele 3 trimestre, veniturile totale ale Compa s-au majorat cu 46,92%, la 556,54 milioane lei, de la 378,81 milioane lei în perioada similară a anului trecut. Compania mai raportează un rezultat pozitiv din variația stocurilor, de 4,63 milioane lei, față de cel negativ de 6,61 milioane lei din primele 9 luni din 2020. În aceeași perioadă, cheltuielile cu materiile prime s-au majorat cu 59,83%, la 363,56 milioane lei, de la 227,46 milioane lei, iar cheltuielile cu angajații au urcat cu 37,96%, la 109,20 milioane lei, de la 79,15 milioane lei. Astfel, compania a obținut un rezultat din exploatare de 23,02 milioane lei, de 8 ori mai mare față de cel de 2,89 milioane lei din exercițiului financiar precedent. La nivelul rezultatului net, majorarea a fost chiar de 39 de ori, la 17,75 milioane lei, de la aproximativ 455.000 de lei. La S1, profitul net era deja de 17,63 milioane lei. La data de 30 septembrie, activele totale ale Compa Sibiu se situau la 771,50 milioane de lei, cu 5,29% mai mari decât cele de 732,72 milioane lei de la finele anului trecut. În răstimp, datoriile totale au avansat cu 10,46%, la 271,68 milioane lei, de la 245,08 milioane lei. Compa Sibiu produce componente auto pentru mărci precum BMW, Mercedes, Peugeot, Renault, Audi, Ford, Fiat, Citroën, Toyota, VW, GM, Porsche si Kia. Compania este controlată în proporție de 19,00% de directorul general Ioan Deac, în timp ce directorul economic, Ioan Miclea, deține o participație de 18,75%. La ultimul preț de închidere de la BVB al titlurilor Compa, de 0,7300 lei/acțiune, compania are o capitalizare bursieră de 159,74 milioane lei (32,28 milioane euro).

Acţiunile startup-ului Rivian cresc cu 30% în prima zi de tranzacţionare pe Nasdaq, în cel mai mare IPO american din ultimii şapte ani. Capitalizarea, peste cea a unor companii consacrate din industrie, ca Ford, BMW şi General Motors

Startup-ul de maşini electrice Rivian (simbol bursier RIVN) şi-a efectuat recent debutul pe Nasdaq, obţinând o evaluare care a făcut din companie un rival al producătorilor tradiţionali de maşini şi un beneficiar masiv al tranziţiei către tehnologiile verzi, relatează The Wall Street Journal. Societatea cu sediul în California, fondată în 2009 de un absolvent al Institutului pentru Tehnologie din Massachusetts (MIT) a închis şedinţa de ieri cu un preţ de 100,73 dolari per acţiune, cu aproape 30% peste preţul de 78 de dolari din ofertă. Astfel, Rivian a ajuns la o capitalizare de 86 de miliarde de dolari, mai mult decât Ford, BMW, General Motors şi Stellantis. Oferta publică iniţială (IPO) a strâns mai mulţi bani decât orice altă listare americană din 2014 încoace şi ilustrează entuziasmul Wall Street-ului pentru producătorii de automobile electrice, în special pentru companii precum Rivian, care încă sunt tinere şi relativ necunoscute, promiţând să intre în competiţie cu firme deja consacrate. Totuşi, debutul sfidează fundamentele acceptate la nivel general de piaţă: startup-ul abia generează profituri şi pierde bani în mod constant. Însă evaluarea obţinută de Rivian, alături de Tesla, care depăşeşte 1.000 de miliarde de dolari, subliniază un nivel tot mai mare de optimism, îndreptat către o industrie care a creat un câmp deschis privind viitorul vehiculelor. Plănuind să îşi extindă gama la trei modele anul acesta, Rivian a atras investitori cu ambiţii de a aduce maşinile electrice în spaţiul mainstream, printre care se găsesc nume ca Ford, Amazon şi managerul de active T. Rowe Price Group. Rivian a strâns aproape 12 miliarde de dolari datorită ofertei, iar banii vor merge către îmbunătăţirea proceselor de producţie şi dezvoltarea noilor modele, a spus CEO-ul şi fondatorul RJ Scaringe. Conform analiştilor din cadrul băncii Morgan Stanley, vehiculele electrice au reprezentat doar 3,6% din totalul vânzărilor auto din Statele Unite în luna octombrie.

Cele 15 companii străine listate şi la BVB au trecut pe profit net de 37,5 mld. euro în S1/2021, la venituri cumulate de 500 mld. euro, plus 17,5%

BMW, profit net de peste 20 de ori mai mare. Uniper, dublare a veniturilor totale. Deutsche Bank, majorare a profitului net de 14 ori. O companie a trecut de la profit la pierdere, în timp ce patru companii au trecut de la pierdere la profit, două şi-au diminuat pierderile, iar opt emitenţi şi-au majorat profiturile. De la pierderi de 3,6 mld. euro la nivel cumulat în S1/2020, cele 15 companii străine care se tranzac­ţionează la Bursa de la Bucureşti pe segmentul internaţional au trecut pe profit net de 37,5 mld. euro în S1/2021, potrivit calculelor realizate de ZF pe baza datelor agregate de la TradeVille. Trecerea rezultatului net în teritoriu pozitiv în primele şase luni din 2021 compa­rativ cu perioada similară din 2020 a venit ca urmare a creşterii veniturilor totale la nivel cumulat cu 17,5%, până la 500,4 miliarde de euro. Dintre cele 15 companii, doar opera­torul aerian Deutsche Lufthansa şi dezvolta­torul de software SAP au înregistrat scăderi ale veniturilor totale. Deutsche Lufthansa şi-a diminuat veniturile cu 30,8% de la se­mestru la semestru, până la 5,77 milarde de euro, iar SAP şi-a diminuat veniturile totale cu 1,8%, la 13 miliarde de euro.

BAYERISCHE MOTOREN WERKE AG (BMW)
Raport semestrial S1 2021 - transmis de SSIF TRADEVILLE SA
Operatiune Piata
Notificare Erste Group Bank AG - suspendare furnizare cotatii si suspendare tranzactionare pentru certificatele emise de Erste Group Bank AG cu activ suport EBS, ADS, BMW, DBK, VOW3 cat si pentru EBGREEN1 in data de 24 Mai 2021
Operatiune Piata
Notificare Erste Group Bank AG - Ajustare parametri produse structurate cu activ BMW
BAYERISCHE MOTOREN WERKE AG (BMW)
Raport trimestrul I 2021 - transmis de SSIF TRADEVILLE
BAYERISCHE MOTOREN WERKE AG (BMW)
Raport anual 2020 - transmis de SSIF TRADEVILLE
Măsura a șocului din industria auto: profitul net al (CMP) s-a prăbușit cu 55%

Afacerile producătorului de componente Compa, societate suficient de relevantă în domeniu cât să atragă în acționariat chiar și fondul suveran al Norvegiei, afișează o deteriorare importantă a bilanțului la 9 luni. Compa Sibiu (CMP) și-a redus cu 36,70% în primele 3 trimestre veniturile totale din exploatare, la 378,81 milioane lei, de la 598,48 milioane lei în perioada similară a anului trecut. „Evenimentul major petrecut în primele 9 luni ale anului în activitatea firmei Compa, dar și a firmelor afiliate îl reprezintă efectele economice catastrofale apărute ca urmare a extinderii epidemiei de Coronavirus, care a generat un impact economic important asupra economiei mondiale”, spune în raportarea trimestrială compania, care în perioada stării de urgență din primăvară și-a suspendat cea mai mare parte a activităților de producție. În același timp, cheltuielile totale au fost tăiate cu 33,59%, la 375,92 milioane lei, de la 566,08 milioane lei. Încă din luna martie, Compa a trimis un mare număr de muncitori în șomaj tehnic și chiar până la finalul lunii august societatea cu un program redus de 4 zile de muncă pe săptămână și cu restrângeri pentru departamentele pentru care nu există comenzi. Pentru primele 9 luni, compania raportează un profit net de aproximativ 236.000 de lei, de 123 de ori mai mic decât cel de 29,04 milioane lei în intervalul corespondent din 2019. La S1, firma afișa o pierdere de 4,05 milioane lei. Anul trecut, societatea a avut un rezultat net de 33,24 milioane. La data de 30 septembrie, activele totale ale Compa Sibiu se situau la 723,61 milioane de lei, aproximativ la aceeași valoare de la finele anului trecut, dinamica fiind minoră și pentru catoriile totale care sunt de 248,84 milioane lei. Compa Sibiu produce componente auto pentru mărci precum BMW, Mercedes, Peugeot, Renault, Audi, Ford, Fiat, Citroën, Toyota, VW, GM, Porsche si Kia. Compania este controlată în proporție de 19,00% de directorul general Ioan Deac, în timp ce directorul economic, Ioan Miclea, deține o participație de 18,75%. La ultimul preț de închidere de la BVB al titlurilor Compa, de 0,5520 lei/acțiune, compania are o capitalizare bursieră de 120,79 milioane lei (24,81 milioane euro).

Operatiune Piata
Notificare EBG - suspendare furnizare cotatii pentru certificatele emise de EBG si suspendare tranzactionare certificate cu activ suport ADS, BMW, DBK, VW in data de 30 decembrie, incepand cu ora 15:00 - Corectie
Operatiune Piata
Notificare EBG - suspendare furnizare cotatii pentru certificatele emise de EBG si suspendare tranzactionare certificate cu activ suport ADS, BMW, DBK, VW, DAX in data de 30 decembrie, incepand cu ora 15:00
BAYERISCHE MOTOREN WERKE AG (BMW)
Raport trimestrul III 2020 - transmis de SSIF TRADEVILLE
BAYERISCHE MOTOREN WERKE AG (BMW)
Raport semestrial 2020 - transmis de SSIF TRADEVILLE SA
Operatiune Piata
Notificare EBG - reluare tranzactionare certificate cu activ suport BMW - ora 11:00
Operatiune Piata
Notificare EBG - suspendare tranzactionare certificate cu activ suport BMW - ora 10:15
BAYERISCHE MOTOREN WERKE AG (BMW)
Raport trimestrul I 2020 - transmis de SSIF Tradeville
BAYERISCHE MOTOREN WERKE AG (BMW)
Raport anual 2019 - transmis de SSIF Tradeville
Operatiune Piata
Notificare EBG - suspendare furnizare cotatii pentru certificatele emise de EBG si suspendare tranzactionare certificate cu activ suport ADS, BMW, DBK, VW, DAX incepand cu ora 15:00
BAYERISCHE MOTOREN WERKE AG (BMW)
Raport trimestrul III 2019 - transmis de SSIF TRADEVILLE SA
BAYERISCHE MOTOREN WERKE AG (BMW)
Raport trimestrul II 2019 - transmis de SSIF TRADEVILLE
(DBK), cea mai tranzactionată acţiune străină de la Bucureşti în luna iunie

Deutsche Bank, cea mai tranzactionată acţiune străină de la Bucureşti în luna iunie în România, Deutsche Bank are un centru de dezvoltare software şi desfăşoară operaţiuni de recuperare de credite neperformante. Cele mai tranzacţionate 10 acţiuni străine de la bursa românească sunt toate germane. ACŢIUNILE Deutsche Bank (DBK), cea mai mare bancă din Germania, au înregistrat în luna iunie a anului 2019 tranzacţii în valoare de 1,2 milioane de lei, ocupând astfel primul loc în topul celor mai tranzacţionate 10 acţiuni de la bursa românească de pe segmentul internaţional, potrivit datelor BVB. Acţiunile DBK au fost cele mai tranzacţionate şi în luna mai, pe un rulaj de 3,7 mii. lei. In România, Deutsche Bank desfăşoară operaţiuni de recuperare de credite neperformante şi are şi un centru de dezvoltare software. Gigantul german, sub conducerea lui Christian Sewing, a anunţat la începutul lunii iunie că intenţionează să îşi redreseze divizia de investiţii, astfel că va elimina 18.000 de posturi într-un plan de restructurare de 7,4 miliarde euro. De la începutul anului, acţiunile DBK se tranzacţionează în creştere cu 1,6% pe fondul unui rulaj de 21,7 mii. lei. Spre comparaţie, pe bursa din Frankfurt, acţiunile DBK s-au apreciat cu 3% de la începutul acestui an. Al doilea cel mai ridicat rulaj l-au avut acţiunile Commerzbank, în contextul în care creditorul Deutsche Bank conduce detaşat Cele mai tranzacţionate acţiuni străine de la bursa românească în funcţie de rulaj în iunie 2019 Companie Simbol Valoare tranzacţională _(lei) 1. Deutsdie Bank DBK 1.246.223 2. Commerzbank CBKN 342.610 3. Daimler DAI 193.688 4. Deutsdie Lufthansa LHA 166.884 5. Siemens SIE 117.570 6. Bayer BAYN 103.829 7. Bayerische Motoren BMW 83.327 JL Continental CTT 45.527 9. SAP SE SAP 22.635 10. E.0N EOAN 19.009 german a realizat în iunie 2019 tranzacţii în valoare de 342.610 lei, podiumul fiind completat de Daimler, gigantul german care deţine marca Mercedes-Benz şi care construieşte la Sebeş cutii de viteze, cu tranzacţii de 193.690 lei. La polul opus, acţiunile E.ON (EOAN), care controlează pe plan local un business de peste 1 miliard de euro în distribuţia şi furnizarea de energie electrică şi gaze naturale, sunt cel mai slab tranzacţionate din rândul celor 10 companii analizate. Grupul german de utilităţi a înregistrat la BVB tranzacţii de 19.000 de lei. Topul celor mai tranzacţionate acţiuni de la BVB este ocupat în totalitate de companii germane. Deutsche Lufthansa, a treia linie aeriană din Europa, concernul Siemens, unul dintre cei mai mari jucători pe segmentul industrial la nivel global, Bayer, cu activitate în industria chimică şi farmaceutică, producătorul de automobile de lux BMW şi grupul Continental, producător de anvelope şi componente auto, înregistrează următoarele cele mai mari rulaje. Acţiunile companiilor Commerzbank, Continental şi Lufthansa au intrat la tranzacţionare pe sistemul alternativ AeRO de la BVB la începutul lunii decembrie 2014.

Buna ziua, sunt TreVi. Spuneti-mi, va rog, cu ce informatii va pot fi de folos.