Tranzactioneaza Shopify Inc (US.SHOP) - 112.25 USD (%) Tranzactioneaza
Stiri
Shopify a raportat pentru T1 o pierdere neta extinsa la 682 mil. USD fata de 273 mil. USD anul trecut, desi profitul net ajustat a crescut la 226 mil. USD si veniturile, de 2.36 mld. USD, au fost in linie cu asteptarile, iar volumul brut al marfurilor vandute a atins 74.8 mld. USD, incetinind fata de trimestrul anterior. Pentru T2, compania estimeaza o crestere a veniturilor de aproximativ 20-25% si a profitului brut de peste 15%, in ciuda incertitudinilor macroeconomice si tarifare, actiunile scazand cu 4.8% din cauza ingrijorarilor legate de expunerea la importurile din China si de un ghidaj perceput drept usor slab, chiar daca fundamentalele pe termen lung sunt considerate solide. (Sursa: articles)
Potrivit analistilor BMO Capital Markets, care si-au publicat recent raportul de initiere pentru acoperirea actiunilor Shopify cu o recomandare âoutperformâ, pretul s-ar putea aprecia cu aproximativ 22% in urmatoarele 12 luni, pana la 120 USD. âDesi tarifele comerciale genereaza riscuri pe termen scurt, credem ca punctul forte al Shopify este agilitatea pe care platforma sa o ofera comerciantilor,â au mentionat analistii. âIn opinia noastra, perturbarile generate de tarife vor face ca acest avantaj competitiv sa devina si mai relevant, ceea ce va duce la castiguri accelerate de cota de piata.â Actiunile Shopify au scazut cu peste 7% in 2025, dar au marcat o crestere de 33.34% in ultimele 12 luni. (Sursa: buy this e commerce stock that can navigate tariffs says bmo 2025)
Estimarile de profit pentru urmatorul trimestru au ingrijorat investitorii, chiar daca compania de comert online a raportat vanzari peste asteptari pentru trimestrul incheiat, sustinute de apetitul crescut al populatiei petru cumparaturi in perioada sarbatorilor de iarna. Actiunile companiei listate pe piata americana, care crescusera cu 13% in acest an, datorita optimismului investitorilor privind rata de crestere a veniturilor companiei, au scazut cu 9% in tranzactiile dinaintea deschiderii pietei. (Sursa: shopify beats holiday quarter revenue estimates higher consumer spending 02 112025)
Shopify, multinationala cu sediul in Canada este unul dintre pionierii sectorului de e-commerce, platofrma companiei fiind utilizata la nivel mondial. Din punct de vedere tehnic, pretul actiunilor se afla intr-un moment de cotitura, oferind posibilitatea investitorilor de a acumula un pret inferi...
Actiunile Shopify s-au prabusit cu 19%, scazand capitalizarea bursiera cu 20 mld. USD, dupa ce compania a oferit previziuni prudente privind veniturile si profitul net pentru al doilea trimestru, in ciuda faptului ca a depasit asteptarile din primul trimestru, raportand un profit net de 0.20 USD/actiune si venituri de 1.86 mld. USD. Compania se asteapta la o crestere mai lenta si la cheltuieli operationale mai mari din cauza investitiilor in marketing si cercetare si dezvoltare, alaturi de scaderea marjelor brute din cauza vanzarii diviziei sale de logisticÄ (Sursa: shopify shares plunge 18percent on weak guidance 2024)
Shopify primeste un upgrade de la Morgan Stanley, care anticipeaza ca actiunile ar putea creste cu peste 20% in urmatoarele 12 luni, pana la 85 USD. âIn ciuda intrebarilor legate de durabilitatea extinderii marjei operationale a Shopify dupa rezultatele din T4, credem ca asteptarile investitorilor au corectat excesiv cotatia, iar comentariile care indica o expansiune modesta a numarului de angajati in anul fiscal 2024 lasa inca loc pentru o majorare suplimentara a profitului net ca urmare a cresterii cifrei de afaceri si a cresterii fluxului de numerarâ, au spus analistii. Actiunile Shopify au scazut cu 11% in 2024. (Sursa: analyst calls all the market moving wall street chatter from friday 2024)
Rezultatele peste asteptari ale companiei din ultimul trimestru al anului fiscal au fost umbrite de perspectivele mai pesimiste, care au fost primite cu scepticism de piata. Drept urmare, pretul actiunilor Shopify a marcat un declin de 13.4% dupa publicarea rezultatelor, reducand performanta YTD ...
Shopify a inregistrat un record de vanzari de Black Friday, cu un total de 4.1 mld. USD in vanzari globale. Compania a raportat o crestere a vanzarilor cu 22% fata de anul anterior, in timp ce vanzarile globale pe platforma POS a Shopify au crescut cu 33% fata de anul precedent. In timpul Black Friday, comerciantii Shopify au observat un pret mediu al cosului de cumparaturi in intervalul 110.71 â 110.08 USD, la categoriile populare de produse incluzand imbracaminte, ingrijire personala si bijuterii. (Sursa: news)
Shopify anunta incheierea unui acord cu Amazon pentru integrarea serviciului âBuy with Primeâ in platforma sa. Pentru inceput, insa, functia este disponibila doar pe baza de invitatie pentru unii comercianti Shopify, dar va fi deschisa tuturor vanzatorilor platformei pana la sfarsitul lunii septe...
Compania de e-commerce, Shopify, a anuntat ca urmeaza sa renunte la aproximativ 20% din angajatii sai, in cadrul unei runde secunde de disponibilizari. De asemenea, conducerea companiei a anuntat vanzarea diviziei de logistica catre expeditorul de marfuri Flexport. Compania a raportat, joi, rezultate financiare peste asteptari pentru primul trimestru al anului, cifrele in crestere fiind rezultatul cererii tot mai mari pentru instrumentele online si serviciile de atragere a clientilor furnizate de Shopify. (Sursa: shopify reports first quarter revenue above estimates 05 042023)
Shopify a anuntat rezultate record pentru campania de Black Friday de anul acesta, cu vanzari de 3.36 mld. USD ceea ce a insemnat o crestere de 17% a vanzarilor de la an la an. Categoriile de produse care s-au dovedit a fi de interes au fost cele de imbracaminte si accesorii, sanatate, ingrijire personala si casa si gradina. (Sursa: news)
Shares of Shopify jumped 17% after the e-commerce company reported a narrower-than-expected loss for the third quarter and revenue that beat Wall Streetâs estimates. Loss per share: loss of 2 cents, adjusted, vs. loss of 7 cents expected by analysts according to Refinitiv. Revenue: $1.37 billion vs $1.33 billion expected, according to Refinitiv. 
Revenue was up 22% from the same quarter last year, but Shopify said the strong U.S. dollar weighed on its sales. Last quarter, Shopify said 2022 will be âmore of a transition year, in which ecommerce has largely reset to the pre-Covid trend line and is now pressured by persistent high inflation.â The company saw booming growth during the coronavirus pandemic, when its stock hit new highs, as retailers sought out its services to sell products online. 
Gross merchandise volume, or the total value of merchandise sold on the platform, rose 11% to $46.2 billion in the third quarter. Thatâs an increase of $4.4 billion over the third quarter of 2021.
(US.SHOP)
Compania da vina pe costuri si cheltuieli mai mari legate de integrarea companiei Deliverr.
Pentru al doilea trimestru incheiat la 30 iunie, compania a inregistrat o pierdere neta de 1.20 mld. USD, sau 95 de centi/actiune, in comparatie cu un profit de 879.1 mil. USD sau 69 de centi/actiune, cu un an mai devreme. 
Shopify a raportat o pierdere de 3 centi/actiune, in timp ce analistii se asteptau in medie la un profit de 2 centi. Cu toate acestea, veniturile au crescut cu 16%, pana la 1.3 mld. USD, in conformitate cu estimarea medie a analistilor de 1.33 mld. USD. 
(US.SHOP)
Shopify a anuntat incheierea unui parteneriat cu YouTube, platforma video a Alphabet Inc. (US.GOOGL), prin intermediul caruia vor permite creatorilor de continut sa-si vanda produsele prin intermediul YouTube. Parteneriatul, care se adauga unuia existent deja in cadrul Google, va permite comerciantilor sa-si integreze magazinele online in cadrul YouTube, care are o audienta lunara de pana la 2 mld. utilizatori. Shopify, care a incheiat in trecut parteneriate cu TikTok, Facebook, Instagram, Twitter dar si alte entitati, a remarcat o crestere de 4 ori a comenzilor, prin intermediul acestor parteneriate, in primul trimestru al acestui an. (Sursa: Reuters.com)
  Shopify (US.SHOP) shares fell after the Canadian e-commerce giant completed a 10-for-1 split of its common stock on Wednesday. Shopifyâs shares fell 5.8% Wednesday to C$42.47 in Toronto. The stock has plunged about 76% this year as e-commerce traffic slows and investors flee growth stocks, particularly sensitive to rising borrowing costs. It is getting some retail trader interest Wednesday with Fidelity customers snapping up shares, making it the seventh most-bought stock on the platform. The companyâs ticker was also trending on popular retail trader chatroom Stocktwits. 
  The share split, which was approved by shareholders at the companyâs annual meeting on June 7, âwill make ownership more accessible to all investors,â the company said in a statement before the stock split. At that meeting, a proposal to give Chief Executive Officer Tobi Lutke a special âfounder shareâ passed with 54% of the vote in favor. Under the plan, Lutke retains 40% of the votes at the company, even as his ownership stake changes. Prominent advisory firm Glass Lewis & Co. said that the arrangement was likely opposed by most of the companyâs shareholders, yet it passed because of a single influential director.
Actionarii Shopify i-au acordat CEO-ului Tobias Lutke drepturi de vot reprezentand 40% din totalul acestora. Dupa ce a traversat un trimestru cu cea mai slaba crestere de la data listarii â in 2015 â Shopify va mai realiza o operatiune de splitare a numarului de actiuni, in raport de 10-la-1, asa cum a fost anuntata in luna aprilie. (Sursa: Reuters.com)
Shopify (US.SHOP) reported 1st Quarter March 2022 earnings of $0.20 per share on revenue of $1.2 billion. The consensus earnings estimate was $1.00 per share on revenue of $1.3 billion. The Earnings Whisper number was $0.70 per share. Revenue grew 21.7% on a year-over-year basis.
Ecommerce start-up Shopify said Monday it is planning a 10-for-1 stock split, while seeking shareholder approval for a âfounder shareâ for its CEO Tobi Lutke to increase his voting power. Separately, the proposed 10-for-1 split of Shopifyâs Class A and Class B shares is subject to the approval of at least two-thirds of the shareholder votes. If approved, investors will receive nine additional Class A shares or Class B shares for every one share held after the close of business on June 28.
shopify plans a 10 for 1 stock split eyes founder share to protect ceos voting power 2022