Tranzactioneaza Li Auto (US.LI) - 29.39 USD (%) Tranzactioneaza

Stiri

LPO (US.LI) Estimari sub asteptari

Li Auto a anuntat estimari sub asteptari pentru T2, cu venituri prognozate intre 32.5–33.8 mld. CNY (aprox. 4.5–4.7 mld. USD), fata de prognoza analistilor de 34.6 mld. CNY. Livrarile estimate sunt intre 123,000–128,000 de vehicule, sub asteptarile pietei. In T1, veniturile au crescut cu doar 1% (la 25.9 mld. CNY), iar profitul net a scazut cu 20%. Compania resimte presiunea reducerilor de preturi pe piata auto din China, unde competitia s-a intensificat, inclusiv din partea BYD. (Sursa: 05 292025)

LPO (US.LI) Record de livrari

Compania chineza producatoare de masini, Li Auto a anuntat livrarea unui numar record de vehicule in luna iulie, datorita introducerii noului model Li L6 SUV. Compania a depasit pentru prima data in istorie borna de 50,000 de masini livrate. Li L6 SUV este cel mai ieftin vehicul al companiei, concurand cu Model Y de la Tesla. (Sursa: li autos july deliveries hit record as chinas ev buyers prefer hybrids 2024)

LPO (US.LI) Peste 700,000 de livrari

Li Auto a depasit 700,000 de livrari cumulate pana la sfarsitul lunii martie 2024, devenind primul producator emergent de vehicule electrice din China care atinge acest punct de referinta. Numai in martie 2024, compania a livrat 28,984 de vehicule, marcand o crestere semnificativa, de 39.2%, fata de perioada similara a anului precedent, si o crestere de 43% fata de luna anterioara. (Sursa: news)

LPO (US.LI) Primul vehicul complet electric

Li Auto a lansat primul vehicul complet electric de mari dimensiuni Mega, cu scopul de a-si stabili o pozitie in piata auto competitiva din China. Mega, un vehicul cu sapte locuri, si o autonomie de 710 de km cu o singura incarcare, dispune de o baterie de la Contemporary Amperex Technology. Pretul va fi de aproximativ 85,000 USD, iar livrarile sunt programate sa inceapa la mijlocul lunii. In ciuda concurentei din piata in continua evolutie a vehiculelor electrice, Li Auto intentioneaza sa investeasca in 5,000 de statii de incarcare rapida. (Sursa: 03 012024)

TrevIQ (US.LI) Campionul chinez din sectorul premium

Dupa un an dificil pentru economia chineza, producatorii de automobile electrice au reusit sa isi mareasca capacitatile de productie si sa pozitioneze China in fruntea aceastei industrii. Din numarul mare de producatori auto, Li Auto a reusit sa impresioneze investit...

LPO (US.LI) Li Auto colaboreaza cu Nvidia

Producatorul chinez Li Auto, va colabora cu Nvidia privind implementarea cipului Drive Thor in sistemul de conducere autonoma avansata in vehiculele sale electrice, a caror productie va incepe in 2025. Cu ajutorul noului cip, compania va eficientiza functiile AI, reducand totodata costurile. Printre alti jucatori importanti chinezi din industria auto ce folosesc cipurile Nvidia se numara BYD si Great Wall Motor. (Sursa: li auto to use nvidias next gen thor computer to power autonomous driving2024)

LPO (US.LI) Li Auto – in goana spre self-driving

Li Auto a anuntat ca va angaja specialisti in Singapore pentru cercetarea si dezvoltarea modulelor de alimentare cu carbura de siliciu (SiC), care permit o autonomie mai mare pentru vehiculele sale electrice. De asemenea, producatorul de vehicule electrice doreste sa atinga cat mai repede faza finala a proiectarii unitatilor NPU (Neural Processing Units), o componenta cheie pentru sistemul sau avansat de asistenta a soferului. Obiectivul este de a permite tuturor utilizatorilor Li Auto sa conduca partial autonom pe rutele fixe din marile orașe pana in iunie anul viitor. (Sursa: li auto ramps up chipmaking efforts starts hiring in singapore report2023)

LPO (US.LI) Vehiculul multifunctional MEGA

Li Auto a anuntat ca va incepe productia in serie si livrarea primului sau automobil complet electric, vehiculul multifunctional MEGA (MPV), in februarie 2024. Vehiculul este echipat cu tehnologia de incarcare de 800 volti, oferind o autonomie de 500 km dupa doar 12 minute de incarcare. MEGA, cu un pret de aproximativ 83,000 USD, a primit deja peste 10,000 de precomenzi. Compania isi propune sa depaseasca vanzarile BMW, Mercedes-Benz si Audi in China pana in 2024, in segmentul de masini MPV de dimensiuni mari, asteptandu-se la vanzari lunare de cel putin 5,000 unitati. (Sursa: chinas li auto says start mass production its first ev feb 11 172023)

LPO (US.LI) Livrari record pentru Li Auto

Producatorul chinez de autovehicule electrice, Li Auto, a livrat 40,422 de masini in octombrie, un numar record pentru companie, de 4 ori mai mult fata de luna similara a anului trecut. Totodata, compania a marcat si o premiera, fiind pentru prima oara cand livrarile lunare depasesc pragul de 40,000. La 31.10.2023, compania avea prezenta in 372 de magazine de retail in 133 de orase. (Sursa: news)

TrevIQ (US.LI) Cel mai muncitor chinez

In septembrie 2023, Li Auto a stabilit un nou record cu 36,060 de vehicule livrate, in crestere fata de luna anterioara si anul precedent. Al treilea trimestru din 2023 a fost de asemenea notabil, inregistrand un total de 105,108 vehicule livrate, marcand o crestere ...

LPO (US.LI) Li livreaza peste 200,000 de vehicule in primele 8 luni

Li Auto a livrat 34,914 vehicule in luna august, inregistrand o crestere de 663.8% fata de anul trecut, si de 2.3% fata de trimestrul precedent. Livrarile cumulate in 2023 au depasit borna de 200,000 de unitati. Modelul L9 a ramas cel mai bine vandut SUV de dimensiuni mari timp de 12 luni consecutive in China, ajungand la peste 100,000 de unitati. Cota de piata a modelului a depasit 30%. Li Auto avea, la sfarsitul unii precedente, 346 de puncte de vanzare cu amanuntul, in 130 de orase. (Sursa: news)

TrevIQ (US.LI) Li este mai eficienta decat Tesla

Li Auto a depasit confortabil estimarile privind castigurile pentru al doilea trimestru, depasind pentru a doua luna la rand tinta de livrari de 30,000 de masini, in conditiile in care piata din China incetineste.

...

LPO (US.LI) LI livrari duble fata de anul trecut

Start-up-ul chinezesc de masini electrice, Li Auto, a declarat, la sfarsitul saptamanii trecute, ca a reusit sa livreze de peste doua ori mai multe masini in luna mai fata de aceeasi luna din 2022. Cifra totala a fost de 28,277 de vehicule, in crestere cu aproximativ 146% fata de luna mai 2022. Astfel, s-a inregistrat a treia luna consecutiva in care livrarile companiei au depasit 20,000 de unitati. Stirea vine in contextul in care competitorii directi, Xpeng si Nio au raportat performante in scadere fata de anul trecut. Li Auto se diferentiaza prin faptul ca masinile sale sunt echipate cu un rezervor de combustibil care permite extinderea autonomiei de deplasare. (Sursa: chinese ev startup li auto says car deliveries more than doubled in may 2023)

Li Auto: de peste 2x mai multe masini livrate

Li Auto, producatorul chinez de autovehicule electrice, chinese ev startup li auto says car deliveries more than doubled in may 2023 in mai 28,277 de masini (+146% vs perioada similara din 2022).

Astfel, livrarile chinese ev startup li auto says car deliveries more than doubled in may.html#:~:text=a%20year%20ago. ,For%20a%20third%2Dstraight%20month%2C%20Li%20Auto%E2%80%99s%20deliveries%20topped%2020%2C000%20with%20a%20climb%20to%2028%2C277%20vehicles%20in%20May%2C%20according%20to%20a%20release%20Thursday., That%E2%80%99s%20up%20by2023 20,000 de masini pentru a 3-a luna consecutiv. Pentru luna curenta, Li Auto 022023 sa livreze cel putin 22,000 de masini.

Tot in mai, Xpeng 022023 7,506 de autovehicule electrice, mai putine decat in perioada similara din 2022 (dar compania remarca un interes puternic pentru modelul P7i). Nio 022023 6,155 de autovehicule, mai putine decat in aprilie si in perioada similara din 2022.

(US.LI) (US.XPEV) (US.NIO)

LPO (US.LI) Li Auto a raportat venituri operationale trimestriale in valoare de 1.3 mld. USD, usor sub estimarile analistilor

Producatorul chinez de autovehicule electrice, Li Auto, a raportat venituri operationale trimestriale in valoare de 1.3 mld. USD (+73.3% vs. T2 2021), usor sub estimarile analistilor cu 110 mil. USD. In ceea ce priveste rezultatul net per actiune inregistrat in T2 2022, compania a inregistrat o pierdere per actiune de -0.02 USD, peste asteptarile pietei cu 0.02 USD. Compania a reusit livrarea a 28,687 de autovehicule in T2 2022 (+63.2% vs. T2 2021) si estimeaza ca in T3 2022 va livra intre 27,000 si 29,000 de autovehicule. (Sursa: Seeking Alpha.com)

LPO (US.LI) Li Auto doreste sa atraga 2 mld. USD de la investitorii americani

Li Auto a anuntat ca intentioneaza sa atraga 2 mld. USD de la investitorii americani, printr-o oferta de actiuni a carei pret se va stabili “la piata” – respectiv la momentul la care actiunile sunt vandute. Fondurile vor fi atrase in vederea dezvoltarii de noi tehnologii, inclusiv pilotajul autonom al vehiculelor, respectiv pentru dezvoltarea de noi modele de vehicule electrice. Cotatia actiunilor Li Auto a scazut cu 5.26%, la finalul sedintei de tranzactionare de ieri, continuand scaderea cu 0.86% in sedinta de tranzactionare extinsa. (Sursa: CNBC.com, Yahoo! Finance)

Chinese automaker Nio reports May EV sales constrained by Covid as rivals XPeng and Li Auto gain ground

Chinese electric vehicle maker Nio (US.NIO) delivered more than 7,000 vehicles in May, up 4.7% from a year ago but well below its current production capacity, as Covid-related disruptions continued to limit the company’s manufacturing and its ability to deliver vehicles to customers. Not all of China’s emerging electric vehicle makers were hit as hard as Nio in May. Rival Xpeng (US.XPEV) said it was able to deliver 10,125 vehicles for the month, up 78% from a year ago, as it resumed two-shift production at its factory in mid-May. XPeng is based in southern China, near the city of Guangzhou — an area that has fared better amid the recent Covid outbreaks than the region around Hefei, where Nio is based, several hundred miles north. Another rival, Li Auto (US.LI), said it was able to deliver about 11,500 vehicles in May, up over 160% from a year ago, despite pandemic-related disruptions at its suppliers in the Yangtze River region to its west. Li Auto is based in Changzhou, near Shanghai, on China’s coast.

nio may sales constrained by covid xpeng li auto gain ground 2022