Tranzactioneaza Ferrari NV (IT.RACE) - 421.4 EUR (%) Tranzactioneaza
Stiri
Ieri, italienii au dat o dubla lovitura: au publicat rezultate financiare care-au spulberat asteptarile si l-au anuntat pe Lewis Hamilton la Scuderia. Singura recomandare care ne e permisa? Cumparati...
us2.campaign archive.com(US.RACE) (IT.RACE)
Vrrrum-vrrrum⦠caci nu-i electric deocamdata: Ferrari a dat o dubla lovitura in septembrie. Prima, a castigat in sfarsit o cursa de Formula 1 (dar vai, cu Sainz, nu Leclerc). Al doilea hit al lunii trecute a fost includerea in indicele bursier pan-european EURO STOXX 50⦠inlocuind Vonovia, cel mai mare dezvoltator imobiliar din Germania.
Masinile bat casele, cine-ar fi crezut? EURO STOXX 50 castiga o legenda auto, dar ramane cu...
us2.campaign archive.com(US.RACE) (IT.RACE) (DE.VNA) (DE.EXS1)
Din 18 septembrie, Ferrari si compania franceza specializata in produse din sticla folosite in constructii Cie de Saint-Gobain 09 012023 incluse in indicele bursier pan-european Euro Stoxx 50. Companiile inlocuite sunt Vonovia, cel mai mare dezvoltator imobiliar din Germania, si CRH, producator irlandez de materiale de constructii.
Indicele Euro Stoxx 50 sx5e 50 de companii importante din zona euro, considerate lideri ai sectoarelor in care activeaza. Din componenta indicelui Euro Stoxx 50 fac parte business-uri precum Mercedes-Benz, BMW, LVMH si Hermes.
De la debutul pe bursa americana si pe cea din Milano din 2015, actiunile Ferrari 09 012023 de aproximativ 7x.
Prin excluderea Vonovia, indicele Euro Stoxx 50 09 012023 nicio expunere pe sectorul imobiliar. In cel de-al doilea trimestru din acest an, Vonovia german property giant vonovia slips 21 bln loss sector struggles 08 042023 o pierdere neta de 2 mld. EUR, comparativ cu un profit net de 1.8 mld. EUR obtinut in aceeasi perioada din 2022. Pe bursa din Frankfurt, actiunile Vonovia s-au depreciat cu circa 4% in acest an, comparativ cu un avans de aproximativ 13% inregistrat de indicele de referinta al bursei germane, DAX (in care este inclusa Vonovia).
(US.RACE) (IT.RACE) (FR.SGO) (DE.VNA) (IR.CRH) (DE.EXW1)
Valorand peste 49 mld. EUR, Ferrari 05 092023 saptamana trecuta o capitalizare bursiera superioara celei a Stellantis. Pe bursa de la Milano, actiunile producatorului auto italian s-au apreciat cu 35% in acest an, Ferrari devenind astfel a treia cea mai valoroasa companie listata. Exor NV, holdingul familiei Agnelli, continua sa fie cel mai mare investitor atat in Stellantis, cat si in Ferrari.
Comparativ cu IPO-ul din octombrie 2015, actiunile Ferrari 05 092023 cu peste 500%, de 10x mai mult decat randamentul oferit de sectorul auto european.
In prezent, actiunile Ferrari ferrari overtakes fiat owner as value climbs past 50 billion#:~:text=The%20share%20price%20may%20already%20reflect%20some%20market%20expectations%2C%20however 2023 la un multiplu de pret de circa 41 relativ la profitul net asteptat de analisti pentru urmatoarele 12 luni, valoare asemanatoare celei inregistrate de actiunile Tesla.
(IT.RACE) (US.RACE) (FR.STLAP) (US.STLA)
Ford si Ferrari vor avea din nou sansa de-a se masura acolo unde emotia, din cand in cand, mai bate tehnologia: in 2026, dupa doua decenii si ceva, americanii se vor intoarce in F1. Dar cum arata competitia dintre cei doi producatori auto legendari si pe niste... strazi obisnuite?
us2.campaign archive.com(US.F) (US.RACE) (IT.RACE)
In 2022, Ferrari top auto stocks ferrari outshines ev makers tesla 2022 cea mai modesta depreciere a actiunilor la nivelul sectorului auto, de circa 18%. In paralel, Stellantis, Nissan, Toyota si Volkswagen au pierdut peste 25%. General Motors si Ford Motor au pierdut peste 40%. Rivian, Lucid, Canoo si Nikola sunt mai jos cu cel putin 76%. Unul dintre indicii bursieri de referinta ai sectorului auto s-a depreciat cu 38%, iar Tesla a pierdut 68%.
Anul trecut, Ferrari ferrari most profitable manufacturer 20215788 cel mai profitabil producator auto din lume, incasand net, in medie, peste 106,000 USD pentru fiecare autovehicul vandut. Tesla s-a situat pe pozitia a doua, dar la mare distanta, cu un profit net mediu de 6,700 USD pe autovehicul vandut.
(US.RACE) (IT.RACE) (DE.EXV5) (DE.IEVD)
Relatia dintre cele doua companii a debutat in 2016, fiind essilorluxottica extends partnership ferrari 20.12.2022 pe designul, productia si distribuirea ochelarilor de soare sub brandurile Scuderia Ferrari si Ray-Ban.
In paralel, comenzile pentru primul SUV al producatorului auto italian, Purosangue, raman suspendate deocamdata. Acestea au fost ferrari pauses new purosangue orders amid strong demand media 11 292022 la finalul lunii trecute, dupa ce comenzile inregistrate au ajuns sa cumuleze 2 ani de asteptare. Ferrari ferrari woos super rich with 00 petrol fuelled suv 2022 09 134000 ca va restrange vanzarile Purosangue la cel mult 20% din livrarile totale, pentru a asigura exclusivitatea noului model.
Trimestrul trecut, Ferrari articles cu 16% mai multe autovehicule (vs perioada similara din 2021), avand incasari cu 19% mai mari. Marjele de profit ferrari ridicate. Veniturile totale pentru intregul an 2022 sunt 022022 la aproape 5 mld. EUR - cifra fiind ajustata in crestere de doua ori pe parcursul a doar 3 luni.
Ferrari www.bloomberg.com sa investeasca 4.4 mld. EUR in dezvoltarea unor masini full-electric sau hibrid, aceste modele urmand sa reprezinte 60% din portofoliul de branduri pana in 2026. Anul trecut, Ferrari ferrari most profitable manufacturer 20215788 cel mai profitabil producator auto din lume - incasand net, in medie, peste 106,000 USD pentru fiecare masina vanduta. Tesla s-a clasat pe pozitia #2, dar la mare distanta, cu un profit net mediu de numai 6,700 USD.
De la listarea duala pe bursele din New York si Milano in 2015, actiunile Ferrari 12 202022 cu circa 300%. Pe bursa americana, actiunile s-au depreciat cu 17% in acest an. Valoarea curenta de piata a companiei este de de circa 40 mld. USD.
(US.RACE) (IT.RACE) (FR.EL)
Ferrari is aiming for two of every five cars it sells to be fully electric by 2030, as the luxury brand tries to marry the need to reduce emissions with a reputation built on the prowess of its traditional engines. Under its plan, roughly 40 per cent of its sales will be electric in 2030, another 40 per cent will be hybrid and just 20 per cent will rely on traditional combustion engines. At the moment, just 20 per cent of sales are hybrid and Ferrari does not have an electric-only model. The Italian luxury brand wants to become carbon neutral by the end of the decade. 
Alongside ambitions to introduce an electric-only model, Ferrari said earnings would increase to between â¬2.5bn and â¬2.7bn this year, up from â¬1.5bn last year. It is also aiming for margins of 38 per cent to 40 per cent, up from 35 per cent last year. Its payout to investors will climb from 30 per cent of the groupâs adjusted net income last year to 35 per cent from this year. The carmaker also intends to buy back roughly â¬2bn of shares by 2026. The brand has already said it will launch its first pure electric model in 2025.