Tranzactioneaza Hugo Boss Ag (DE.BOSS) - 39.57 EUR (%) Tranzactioneaza
Stiri
Actiunile Hugo Boss au scazut marti cu pana la 10% dupa ce compania si-a redus previziunile de vanzari pentru intreg anul, din cauza provocarilor macroeconomice, in special in China si Marea Britanie. Hugo Boss estimeaza acum vanzari anuale de pana la 4.35 mld. USD, in scadere fata de previziunea anterioara de 4.45 mld. USD. Vanzarile companiei au scazut cu 1% in al doilea trimestru, iar profitul operational a scazut cu 42% fata de anul precedent. CEO-ul Daniel Grieder a declarat ca se asteapta ca Hugo Boss sa revina la o crestere profitabila in a doua jumatate a anului. (Sursa: hugo boss shares plunge on profit warning amid slumping china demand 2024)
Pretul actiunilor Hugo Boss au scazut cu 18% joi, in urma unui avertisment potrivit caruia compania ar risca sa nu isi atinga tinta de vanzari pentru anul 2025 din cauza incetinirii cererii de consum. Desi vanzarile au atins de 4.2 mld. EUR in 2023, in crestere cu 18% fata de anul precedent, marca germana de moda estimeaza o crestere mai lenta in anul urmator. CEO-ul Daniel Grieder a recunoscut ca 2023 a fost un "an record", dar se asteapta la o crestere mai modesta, de 3% pana la 6% in 2024, din cauza sentimentului dificil al consumatorilor. (Sursa: hugo boss plunges 18percent on pessimistic sales outlook in worst day since 2016 2024)
Preturile actiunilor din industria luxului european markets live updates stocks data earnings inflation 2023 pe deplin ultimele date financiare din partea LVMH, care a raportat o incetinire a cresterii veniturilor in al 3-lea trimestru si totodata in primele 9 luni ale anului. Cotatia LVMH s-a prabusit cu 7% la deschiderea europeana, in timp ce Christian Dior, conduse de fiica lui Bernard Arnault a scazut cu 5%. Compania elvetiana Richemont a pierdut peste 4% din capitalizare. Socul acestui raport s-a resimtit si in cazul Burberry, Hugo Boss, Hermes si Kering.
(FR.MC) (FR.CDI) (DE.BOSS) (FR.RMS) (FR.KER)
Producatorul de moda, Boss, a raportat venituri preliminare in crestere cu 15% in T4 fata de anul trecut, depasind pentru prima data in istorie, pragul de 1 mld. EUR pentru vanzari trimestriale. Aceasta performanta reflecta initiativele de succes ale companiei, strategia denumita CLAIM 5, conducand la o cere robusta din partea consumatorilor. Profitul operational (EBIT) a crescut cu 47% in 2022 vs 2021, peste asteptarile pietei situate in intervalul 35%-45%, in timp ce marja EBIT inregistreaza o crestere de la 8.2% in 2021, la 9.2%. (Sursa: news detail)